Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
quintusgl schreef:Ik heb valiente net een 0 gr amigo opgedaan. Het is 14 graden met storm en behoorlijke regen. Wilde het eerst ook niet doen maar als ze doorweekt raken met dit verschil in weer en dan in de storm............zijn ingrediënten dat het allemaal staat te rillen straks.
quintusgl schreef:Ik heb valiente net een 0 gr amigo opgedaan. Het is 14 graden met storm en behoorlijke regen. Wilde het eerst ook niet doen maar als ze doorweekt raken met dit verschil in weer en dan in de storm............zijn ingrediënten dat het allemaal staat te rillen straks.
Glossy227 schreef:Ik scheer niet maar houd de vacht zoveel mogelijk tegen met een deken.
Haar vacht wordt nu al wat dikker en het is hier overdag rond de 14 en snachts rond de 11 graden met veel regen en wind dus ik zit eraan te denken mijn rambo regendeken met fleece voering op te doen.
Twijfel alleen omdat ik alleen een buitenbak heb, ze zweet snel maar ik wil natuurlijk niet dat haar vacht straks zo dun is dat ze het van de winter koud heeft met rijden.