Het word vanacht 11 graden denk dat ik nu voor het eerst haar jasje wel uit kan laten. Ze heeft een ontzettend dun vachtje en staat dag en nacht buiten.
Ik hield vroeger toen ze s'nachts op stal stond deze regel aan als het overdag +15 is en s'nachts +10 liet ik de deken af. Nu ze 24 uur buiten staat denk ik dat het nu wel kan om der jas uit te laten.
Heb vandaag de vliegendeken ook om gedaan, stond meteen een stuk rustiger in het land. Blijkbaar toch wel veel beestjes in de lucht, gelukkig nog geen daze .
Heeft iemand toevallig een Horseware vliegendeken op z'n paard liggen? Heb de Rambo Flybuster aangeschaft maar raak een beetje in de knoop met de buikflap. Moet je beide zijdes over elkaar heen leggen? En wat doe je dan met de klittebandjes aan het begin van beide zijdes van de buikflap?
Ik moet ook nog dringend opzoek naar een vliegendeken, beetje jammer dat het zo lastig is voor de pasvorm. Ene keer past 205 wel bij een gewone deken en de andere keer moet ik weer een 215 hebben.
Mijn staat nu met vliegendeken met hals op. Hoop alleen dat ze hem deze zomer wel heel houd. Anders moet denk wel nieuwe kopen vorig jaar hebben we hem. Nog kunnen maken.
Inmiddels al een weekje bloot.. stond in de winter echt onder 400 grams.. vraag me dan ook nu af of hij het niet koud heeft haha! We hebben het netjes afgebouwd naar zomerdeken en van zomerdeken naar vliegendeken naar niks.
Ik heb sinds gisteren ook weer een vliegendeken opgedaan
Ceasar2015
Geplaatst: 18-06-14 12:59
Ik heb de vliegendekens al wel om als ze erg gezweet hebben na het werk, omdat ze dan wel extreem vliegen aantrekken. Verder zijn ze hier gelukkig nog niet nodig!