Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Sappos schreef:anders moet je m straks 500 gram opgooien
Nouvel schreef:Ik heb ze gisteravond de 200 grams waterdichte dekens opgelegd, ze staan 's nachts op stal en overdags buiten
)

Sniesjuhh schreef:Ja kijk, zo zie je maar weer dat het per paard en denk ook stal verschilt.
Ik ben gisteravond 20.50uur nog even bij mijn paard gaan kijken, want ik twijfelde over de dikte want de temp was toch niet zo hoog.
Maar in stal was het toen nog 15 graden en hij stond bijna tegen het zweten aan. Een ander paard op stal had dit zelfde, dus heb ik maar besloten om de regendeken met fleecevoering erop te houden.
Dus vanavond wordt het weer beslissen... vind aug/sept/okt vaak erg moeilijk qua diktes!

Nouvel schreef:Sniesjuhh schreef:Ja kijk, zo zie je maar weer dat het per paard en denk ook stal verschilt.
Ik ben gisteravond 20.50uur nog even bij mijn paard gaan kijken, want ik twijfelde over de dikte want de temp was toch niet zo hoog.
Maar in stal was het toen nog 15 graden en hij stond bijna tegen het zweten aan. Een ander paard op stal had dit zelfde, dus heb ik maar besloten om de regendeken met fleecevoering erop te houden.
Dus vanavond wordt het weer beslissen... vind aug/sept/okt vaak erg moeilijk qua diktes!
Het was bij ons op stal ook nog warm, doordat de zon er de hele dag op had gestaan, maar ik wist dat er voor vandaag fris en nat weer was voorspeld, en gezien ze 's morgens heel op tijd al buiten in de schaduw in de paddock staan heb ik toch de dikkere dekens er maar op gelegd.
Ik ben 's morgens niet in de gelegenheid om te wisselen...