Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Perrokai schreef:Willeke, op internet en hier ook op bokt kun je al heel veel details vinden van hoe hij in elkaar zit.
Zoezi schreef:Zeg wat is nu eigenlijk een daas Willeke?
Vroerger (toen we nog klein waren) kende ik wel het woord horzel. Een soort wespachtige steek krijg je ervan.
Op Cisco zat ook een beest (grijs beetje als een motachtig dier) en ik zag gewoon een druppel bloed uit zijn huid komen. Is dat een daas geweest??
En volgens mij hebben we in de Kempen ook een serieuze teken plaag!
Heb je daar nog tips tegen?? Nudat we toch over insecten bezig zijn![]()
Ik ga even googlen denk ik maar
Perrokai schreef:Zoezi schreef:Zeg wat is nu eigenlijk een daas Willeke?
Vroerger (toen we nog klein waren) kende ik wel het woord horzel. Een soort wespachtige steek krijg je ervan.
Op Cisco zat ook een beest (grijs beetje als een motachtig dier) en ik zag gewoon een druppel bloed uit zijn huid komen. Is dat een daas geweest??
En volgens mij hebben we in de Kempen ook een serieuze teken plaag!
Heb je daar nog tips tegen?? Nudat we toch over insecten bezig zijn![]()
Ik ga even googlen denk ik maar
Ze gaan ook op van die rotplaatsen zitten, tussen de benen in de liezen op de koker en op de ballen. Nou zet daar je tekentang maar eens op. Ik heb eerst geoefend maar die van mij trok een raar lipje en vond het dus lekker dat ik daar zat te rommelen gelukkig.....beide trouwens....Als ik maar niet opgepakt wordt....
runningkawa schreef:hoever is hasselt weg van Weert?
Charr_Gwen schreef:Poeh! Echt heeeeeeeeeeeeel erg knap van degene die hem zelf maken! Wij hebben er 1 besteld (http://www.dazenval.nl) en we hebben er meer dan een uur over gedaan om hem op te zetten!![]()
Nou maar afwachten of hij werkt. Bernardo (papa's paard) vond het in ieder geval al reuze interessant.