Tenzij de temp stijgt naar 20graden dan gewoon de 300gr.
(ik heb nu geschoren omdat het nu nog niet koud is anders staat meneer te bibberen en ik hoef nu niet meer zo veelte poetsen,rossen)....

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
marieminime schreef:ik snap alleen niet waarom mensen zeggen, op is erop en niet meer eraf.
ik zou de dekens aanpassen aan het weer, fris en regen een dek op maar met dagen zoals vandaag gewoon zonder dek...
Somebitch schreef:marieminime schreef:ik snap alleen niet waarom mensen zeggen, op is erop en niet meer eraf.
ik zou de dekens aanpassen aan het weer, fris en regen een dek op maar met dagen zoals vandaag gewoon zonder dek...
Omdat het voor het dier ook niet lekker is deken op deken af.
Dus die van mij staat nog altijd zonder, zodra het weer kouder blijft dan pas gaat hij op. Heb je er dus ook geen dagen zoals vandaag bij zitten.
marieminime schreef:ik heb wat internet winkels afgespeurd maar geloof dat de lichtste rond de honderd a twee honderd is. ik kan het wel als het echt frisser word een fleece dek eronder doen? of is dat ook geen optie
het probleem is dat ik niet elke mrgn naar stal kan om dekens te wisselen, dus hij zowel overdag als snachts dezelfde deken op zal hebben. aangezien hij wel gereden word en veel gepoetst enzo, vind ik het lastig hem zonder telaten staan
_Marinke_ schreef:Dus wat is wijs? Gewoon nu lekker een 0 grams regendeken op doen o.i.d.? Of toch gaan voor een 100 grams? Of nog niks en pas als ze 's nachts binnenkomen gaan scheren en dan lekker inpakken (dus zo'n halsdeken overdag als ze buiten komen en het echt koud is), in het begin vd winter zal dan toch een gewone deken (200 grams??) wel voldoende zijn?
marieminime schreef:Somebitch schreef:
Omdat het voor het dier ook niet lekker is deken op deken af.
Dus die van mij staat nog altijd zonder, zodra het weer kouder blijft dan pas gaat hij op. Heb je er dus ook geen dagen zoals vandaag bij zitten.
maar mij lijkt het als paard fijner met dit weer zonder te staan dan met, dus zal persooonlijk dan toch kiezen ff op en af :p