Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nies_ schreef:Eigenlijk zou je al moeten beginnen als de dagen korter worden, maar dan is het nog veel te warm. Zelf vind ik die vacht tegenhouden onbegonnen werk en te veel gedoe dus bij mij lopen ze gewoon zonder deken tot er geschoren wordt.
Patt schreef:Stamper schreef:Dankjewel voor je antwoord Patt.
Las namelijk verschillende berichten, vandaar.
Niks te danken![]()
Ik heb momenteel voor mijn huidige paard de Rambo original en Rambo Wug 0 grams en 200 grams maar dit allemaal in de maat 6,6 maar mocht je willen passen dan geef maar een gil.
saarie schreef:Paard was vanmorgen koud onder zomerdeken. Ik ga het ook met een fleecegevoerde regendeken proberen vanaf vandaag. Helaas weinig mogelijkheden om te wisselen voor dag en nacht dus maar even aankijken.
Ojajoh schreef:Druk weer aan de zoektocht met dekens, maar dat is met een kleiner budget best weer lastig! Pony heeft kleine maat die weinig te krijgen is, tweedehands al helemaal niks te vinden en met een bedrag van rond de 50-60 euro koop je niet veel.....
Ojajoh schreef:Druk weer aan de zoektocht met dekens, maar dat is met een kleiner budget best weer lastig! Pony heeft kleine maat die weinig te krijgen is, tweedehands al helemaal niks te vinden en met een bedrag van rond de 50-60 euro koop je niet veel.....