Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
calice schreef:Ongeschoren paard staat nu met 360+hals en geschoren shet met 450 gram.
Staan 24/7 buiten aan het water met een schuilstal. De wind is gedraaid en de koude oostenwind staat nu vol op hun stuk.
jolanda20 schreef:calice schreef:Ongeschoren paard staat nu met 360+hals en geschoren shet met 450 gram.
Staan 24/7 buiten aan het water met een schuilstal. De wind is gedraaid en de koude oostenwind staat nu vol op hun stuk.
ahh.. gossie... das even kou leiden voor ze!!
ik ben wel blij dat de wind gedraaid is. nu hebben wij geen trektocht tussen de schuren!!
de wind staat nu aan de achterkant van de stal.. nadeel is wel... zolang die daar staat moeten wij met emmers slepen!!
de waterleidingen hebben we open gekregen.. op 1 na. vanaf morgen is alles echt dicht.
vanacht was het hier -4. (open polder) en de bakken waren nat...dus nu bevroren.
Bonnie staat nu met halsje op in stal... kijk het aan hoe warm ze word. ze moet niet gaan zweten. meer dan dit krijgt ze niet.
ze is ongeschoren en ze moet er maar tegen kunnen. zolang de wind niet in de stal staat dan heeft ze 370gram om warm te blijven.
een halsje als het echt koud wordt.
ik vind wel dat sommige wel heel veel grams op hun paard leggen terwijl de echte kou nog moet komen...
Britt_Mara schreef:Nog steeds staat mijn welshje zonder dekenhet word hier wss tot -20 graden, maar ga zo lang mogelijk zonder deken houden. heeft een erg dikke vacht!
EllaBellaah schreef:Mag ik even een vraag stellen hier? Mijn paard heeft heel lang onder een fleecegevoerde regendeken gestaan wat prima ging, hij voelde niet koud aan oid. Nu met de omslag van het weer naar ook overdag onder 0 graden heb ik hem onder 200gram staan, is dit voldoende? Zal ik binnenkort die fleece regendeken er overheen moeten leggen, of heeft hij hier zat aan?