Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
simongek schreef:met de kans op een hoop reakties met commentaar toch hier de vraag.
simon heeft na de eerste keer schreren met minder gram gestaan omdat ik toch mijn twijfels had door het mooie weer en redelijke temperaturen.
Helaas schoot hij toch onwijs in het haar en kon ik weer scheren.
begin december weer geschoren en hij staat nu met 3 staldekens van ongeveer 300 a 350 grams. (zijn al wat ouder) Nu blijft hij netjes
in het haar en heeft niet te warm of zelfs klam aangevoeld dan had ik er wel wat afgehaald.
Zouden jullie nog wat veranderen als het nu dag en nacht gaat vriezen of niet?
liedjuh2 schreef:Ligt toch aan het gedeelte waar je woont. Ik ga vrijdagochtend vroeg naar school. Dus vanuit stad aan het haringvliet naar Deurne toe. Nou het is in stad dan s'nachts als ik opsta -8 en als ik op school kom is het daarzo overdag -5 terwel het in Stad dan -2 zou zijn. Deurne wordt het s'nachts -11. Dus ligt echt aan waar je woont...... oosten zal nog wel kouder worden.
wendyke schreef:liedjuh2 schreef:Ligt toch aan het gedeelte waar je woont. Ik ga vrijdagochtend vroeg naar school. Dus vanuit stad aan het haringvliet naar Deurne toe. Nou het is in stad dan s'nachts als ik opsta -8 en als ik op school kom is het daarzo overdag -5 terwel het in Stad dan -2 zou zijn. Deurne wordt het s'nachts -11. Dus ligt echt aan waar je woont...... oosten zal nog wel kouder worden.
ik woon een paar KM van deurne af maar is hier nog geen -11 geweest
liedjuh2 schreef:Ligt toch aan het gedeelte waar je woont. Ik ga vrijdagochtend vroeg naar school. Dus vanuit stad aan het haringvliet naar Deurne toe. Nou het is in stad dan s'nachts als ik opsta -8 en als ik op school kom is het daarzo overdag -5 terwel het in Stad dan -2 zou zijn. Deurne wordt het s'nachts -11. Dus ligt echt aan waar je woont...... oosten zal nog wel kouder worden.