Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

maar ja, ze heeft er zelf geen last van 

)

BlazingBoots schreef:waarom werd eem halsdeken afgeraden chrystal-gek?? ik neem een sleezy daarvoor...dat is een lycra masker over hals en hoofd, dat voelt als een tweede huid voor je paard.
.
Chrystal-gek schreef:Alsjeblieft Phannie![]()
![]()

sidneey schreef:wat is het mooist/praktist?
Mijn haf wordt over 1 1/2 week geschoren, ik zit nog te twijfelen, hij staat op wei en/of op uitloop stal met paddock, rij regelmatig buiten (ook dressuur dan wel intensief).
Hij wordt helemaal geschoren, maar ik weet nog niet of ik zijn hoofd+oren en benen wil gaan laten scheren. Wat vinden jullie het mooist? of wat is het slims/praktist?
oja ik heb een deken van 300 gr. met hals, hou er rekening mee dat het een koudbloedje is

,
Ilse schreef:Ik ben benieuwd naar jullie mening, mijn pony zit namelijk super in zijn vacht, t is net een iets dikker zomervachtje, maar alleen zijn nek is erg pluizig.
Scheren of niet? Ik heb nl. het idee dat een kort vachtje erg moeilijk te scheren is, maar ik wil ook geen streeppatroon oid omdat ik dat niet mooi vind.. dilemma
.phannie schreef:Ilse schreef:Ik ben benieuwd naar jullie mening, mijn pony zit namelijk super in zijn vacht, t is net een iets dikker zomervachtje, maar alleen zijn nek is erg pluizig.
Scheren of niet? Ik heb nl. het idee dat een kort vachtje erg moeilijk te scheren is, maar ik wil ook geen streeppatroon oid omdat ik dat niet mooi vind.. dilemma
ligt er helemaal aan hoeveel je rijd en hoe vaak, zweet ie snel? en staat ie binnen of buiten enz.
.
)
waarom niet, je rijd regelmatig, je paard is een zweterd (hahahaha, de mijne ook) en je paard staat binnen, wat let je