Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
J_emma schreef:Hier minder dagen gelukkig,maar sinds een week ineens iets dat steekt (door de deken heen) en kleine harde bulten bij mijn paard oplevert. Terwijl ze daar de hele zomer geen last van heeft gehad.. Iemand een idee wat dat kan zijn?
FrNo schreef:J_emma schreef:Hier minder dagen gelukkig,maar sinds een week ineens iets dat steekt (door de deken heen) en kleine harde bulten bij mijn paard oplevert. Terwijl ze daar de hele zomer geen last van heeft gehad.. Iemand een idee wat dat kan zijn?
Zou misschien ook een allergische reactie op iets, bv. een plantje kunnen zijn. Heeft mijn paard ook heel soms. Zijn net dazenbulten.
J_emma schreef:Hier minder dagen gelukkig,maar sinds een week ineens iets dat steekt (door de deken heen) en kleine harde bulten bij mijn paard oplevert. Terwijl ze daar de hele zomer geen last van heeft gehad.. Iemand een idee wat dat kan zijn?
MissYvette4u schreef:J_emma schreef:Hier minder dagen gelukkig,maar sinds een week ineens iets dat steekt (door de deken heen) en kleine harde bulten bij mijn paard oplevert. Terwijl ze daar de hele zomer geen last van heeft gehad.. Iemand een idee wat dat kan zijn?
Dat had mijn paard ook ineens vorige week!![]()
Hij had 's nachts zonder vliegendeken op de wei gestaan dus ik dacht dat het daardoor kwam. De nacht erna toch maar met deken gezet maar 's ochtends had hij weer nieuwe bulten! Idd door de deken heenhij heeft nu ook ineens vieze ogen, gelukkig (nog net) niet ontstoken.
Dazen heb ik amper gezien misschien 1 of 2, wel ontzettend veel vliegen maar verder eigenlijk geen ander vliegspul ik snap er niks van.....Ons mini paard heeft geen bulten maar ze jeukt sinds een week wel meer terwijl ze de hele zomer amper last van haar zomereczeem heeft gehad