Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
horsiegek schreef:Bij luis inderdaad alles eraf. Een gevoerde regendeken is dan wel aan te raden. Ik vind het zelf te koud om nu de scheren en dat een ongevoerde regen deken. Die maakt het voor de pony alleen maar kouder omdat ze dan hun vast niet meer overeind kunnen zetten als het koud is.
kaatje77 schreef:Bij luis zou ik adviseren alles eraf en dan via de DA eventueel een middeltje kopen om hem te wassen?(weet niet of er überhaupt iets in de handel is tegen luis hoor)
DesixNorris schreef:Moet je ook de binnenkant van de achterbenen scheren? Aangezien ik daar moeilijk bijkom met mn kleine shettie.. En het hoofd? Hoe doe je dat? Eerste keer dat we pony zelf gaan scheren...
Splinter schreef:M'n paard staat 24/7 buiten en heeft schimmel, ik wil haar nu helemaal scheren want er blijven nieuwe plekken opduiken die lastig te zien zijn door het lange haar,
Hoeveel gram zouden jullie opgooien? Het is nl niet echt koud, maar snachts koelt het wel aardig af, ze staat overigens niet naast de deur dus dekens wisselen is niet echt welkom