Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Laurrren schreef:Deze avond wilde ik het 0-grams deken opdoen, maar even later stond paard er al klam onder (rond 21 uur), heb ze dan maar afgelaten. Hopelijk heeft hij het niet te koud. Hij is deels geschoren geweest deze winter en heeft nog steeds een dun vachtje.
Nog meer mensen die bij hun (deels) geschoren paarden het deken al aflaten (voorlopig met dit goede weer)?
xChantal94 schreef:Ik twijfel wat ik dit weekend moet doen..
Mijn paard is in okt geschoren geweest en heeft een vrij kort vachtje nog. Ik ben dit weekend niet thuis dus moet kiezen deken op of af.. Er word qua temp goed weer voorspeld maar af en toe een bui(?). Mijn paard staat 24/7 buiten en schuilt eigenlijk nooit.. Hij is overigens best een mietje wat (langdurige) regen betreft.
Wat zouden jullie doen?
simodi schreef:Jesito dat kan ik me voorstellen!
Ik had dat ook toen mijn oudje overleden was, daar zat helemaal in mijn systeem dat ik elke dag slobber moest gaan klaarzetten en dan dacht ik ook elke dag 'oh ik moet dat nog gaan doen ... Oh nee'.
Wel raar ook om al je dekens weg te doen. Zou je ze niet nog bewaren, of weet je heel erg zeker dat er geen ander paardje ooit gaat komen?
xChantal94 schreef:Het lastige is dat mijn paard een hart aandoening heeft. Hij kan dus niet zoveel hebben en verliest dan ook in no time veel gewicht. Dat is wat het zo lastig maakt..
maximepatser schreef:Mijn paard staat nu enkel onder een regendeken, en doet het prima. Nou staat hij overdag wel binnen op 2 uurtjes na ( exclusief rijden/longeren ). Hij heeft het zelfs aan de 'warme' kant...