Nibbit schreef:Deni wordt de pony geschoren?
Zo niet zou ik een deken zonder hals nemen.
De pony word inderdaad geschoren, afgelopen winter ook gedaan maar toen hadden we geen hals dekens maar "normale". Deze winter wil ik het gaan proberen
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Rideltje1992 schreef:Ik heb een vraagje over de rambo sweet itch hoody.
Ik wil deze bestellen voor mijn fjord, alleen twijfel ik over de maat. Ze heeft vaak 195 alleen wat breed bij de borst vaak. 185 vaak te krap en te kort. Welke kan ik het beste doen 190 of toch 195?
Heeft deze bij de borst ook extra klittenband bij de bost sluiting?
Ben ook even aan het kijken waar ik het beste kan bestellen, moet zo snel mogelijk er zijn.
sabje23 schreef:Ik zoek voor me pony een nieuwe waterdichte 0 grams en 300 grams maar ik heb nog niet echt eentje gevonden die perfect zit..
Hij heeft een hoge schoft en smalle schouders dus dan zit het vaak achter zijn schoft en regent het bij ze schouders in.
Qhp 0 grams is niks, nika dekens zijn helemaal te breed net als profi rider.
Hebben jullie tips welke dekens smal zijn aan de voorkant?[ [url=m/7Vp5Gs.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gimmick11 schreef:Ben al een beetje aan het rondkijken, hoewel het er nog geen weer voor is![]()
Ik heb nu de horsewear rambo duo, met losse hals en twee onderdekens. Maar deze zit te krap op de schoft, ondanks dat ze bijna geen schoft heeft. De pasvorm is niks voor mijn paard.
Ze is erg rondgeribt, en heeft best een brede borst en een korte rug (gelders type).
Welke deken ligt beter op zo'n paard?
Debbie00 schreef:sabje23 schreef:Ik zoek voor me pony een nieuwe waterdichte 0 grams en 300 grams maar ik heb nog niet echt eentje gevonden die perfect zit..
Hij heeft een hoge schoft en smalle schouders dus dan zit het vaak achter zijn schoft en regent het bij ze schouders in.
Qhp 0 grams is niks, nika dekens zijn helemaal te breed net als profi rider.
Hebben jullie tips welke dekens smal zijn aan de voorkant?[ [url=m/7Vp5Gs.jpg]Afbeelding[/url] ]
https://www.agradi.nl/kerbl-rugbe-winte ... wn-195.htm
Ik heb deze 300 grams deken. Is lekker warm en blijft mooi liggen. Is ook goed waterdicht. Aankomende winter gaat hij z'n 2e jaar in. Mijn pony staat de hele winter overdag in de wei.
Syl1612 schreef:Hoop dat iemand mij de tip kan geven.
voor mijn paard ben ik op zoek naar een fleece gevoerde regendeken ongeveer 50 grams.
Echter heeft mijn paard brede schouders ondertussen.
Vorig jaar had ik die van QHP en die zit nu te strak op haar schouders.
Welke raden jullie mij nu aan.
[ [url=m/UUFfJH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nies_ schreef:Welke prijsklasse zoek je?
Syl1612 schreef:Nies_ schreef:Welke prijsklasse zoek je?
prijsklasse maakt me niet zo heel veel uit.
Deken moet goed liggen, zodat ze ngeen schuurplekken er van op haar schouders krijgt
Heb een 150 en 300 grams van Esperado met softshel schoft en die liggen super en geen schuurplekken. Helaas hebben die geen lichtere uitvoering.
Nouvel schreef:je zou ze eerst voor een niet al te groot bedrag zo kunnen proberen te verkopen, er zijn vast mensen met paarden die snel slopen of nog in de groei zijn die wel een goedkopere deken kunnen gebruiken.
en dat scheelt je in ieder geval het risico van reparatie en wassen als je ze voor een hoger bedrag niet kwijt raakt...
wat heb je in die maat in de aanbieding?![]()
heb eigenlijk zat, maar ja, je weet nooit...![]()