Ik heb nu een 205 en die past perfect!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Rideltje1992 schreef:Ik heb een vraagje over de rambo sweet itch hoody.
Ik wil deze bestellen voor mijn fjord, alleen twijfel ik over de maat. Ze heeft vaak 195 alleen wat breed bij de borst vaak. 185 vaak te krap en te kort. Welke kan ik het beste doen 190 of toch 195?
Heeft deze bij de borst ook extra klittenband bij de bost sluiting?
Ben ook even aan het kijken waar ik het beste kan bestellen, moet zo snel mogelijk er zijn.
Colt schreef:Hoi,
Misschien al eerder gesteld deze vraag; maar zijn Nika vliegendekens alleen maar geschikt voor de bredere rassen? Ik heb een D pony met een klein maatje, 175. Eigen merk EJ vliegendeken zit nu goed, is er kans dat de Nika dekens passen?
Nika zelf heb ik gemaild maar die reageren nog niet.
Yontheke schreef:Is er een groot verschil in pasvorm tussen de Amigo Hero lijn en de Amigo Bravo lijn? Of tussen Amigo en Rhino?
Bij mijn paard komen de dekens precies allemaal echt op zijn hals te liggen in plaats van achteraan bij de schoft. Mij lijken ze erg smal vooraan.
Rideltje1992 schreef:Deken is binnen, iets te groot.
Kleiner kan niet wand dan past tie niet meer bij de schouders en borst.
Dus in de wei er mee gezet. Met rollen blijft tie goed liggen.
Maar helaas gaat tie toch op mp. Ze zweet er onder, dat is ook niks. Valt me helaas een beetje tegen van deze deken.
Rideltje1992 schreef:Is die minder dik?
Ik zit te kijken naar een dunnere, iemand nog een idee welke niet zo dik is van rambo of amigo liefst met vaste hals.