Het resultaat met de Moser Max 45. Ik ben tevreden

Maar ik laat het maar zo. (ze is drachtig en sinds ze dat is, is haar buik verboden toegang

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Saar88 schreef:Wie kan er iemand aanraden die paarden scheert in Zuid Holland (Noordwijkerhout)?
Ik heb al even gegoogeld en in dit topic gezocht, maar vind erg weinig. Dus benieuwd naar ervaringen/namen!
Mijn paard is gewend aan een tondeuse, maar vindt dit in het begin nog wel spannend. Ik vermoed dat hij het scheren erg eng gaat vinden, maar met enige rust wel goed te scheren is.
kaatje77 schreef:Wat jij zelf makkelijker vindt. Als je ze scheert groeit het ook wel weer snel aan. Dus moddenbenen houdt je toch wel.
Je zult er de eerste 2 maanden iets meer profijt van hebben dat je ze snel droog kunt maken, maar de haren geven ook bescherming.
Je ziet er zijn plus en minpunten
Redford schreef:Saar88 schreef:Wie kan er iemand aanraden die paarden scheert in Zuid Holland (Noordwijkerhout)?
Ik heb al even gegoogeld en in dit topic gezocht, maar vind erg weinig. Dus benieuwd naar ervaringen/namen!
Mijn paard is gewend aan een tondeuse, maar vindt dit in het begin nog wel spannend. Ik vermoed dat hij het scheren erg eng gaat vinden, maar met enige rust wel goed te scheren is.
https://www.laatjepaardscheren.com/
Horsie84 schreef:kaatje77 schreef:Wat jij zelf makkelijker vindt. Als je ze scheert groeit het ook wel weer snel aan. Dus moddenbenen houdt je toch wel.
Je zult er de eerste 2 maanden iets meer profijt van hebben dat je ze snel droog kunt maken, maar de haren geven ook bescherming.
Je ziet er zijn plus en minpunten
Je kan ze eventueel ook van boven naar beneden scheren.
Dan heb je half haar zeg maar.
Tis een idee om te proberen...als het je niet wat lijkt kan je het altijd nog op de goeie manier scheren.
horsii schreef:Ik scheer hier wel de benen ondanks dag en nacht buiten. Scheelt zoveel viezigheid en anders moet ik elke dag de benen wassen om te checken op mok etc
KittyDylan schreef:Als het goed is ga ik deze week mijn pluis scheren. Heb nu een 200 grams deken en scheerapparaat gekocht. Morgen nog even bij de dierenarts langs om een verdoving te kopen. Wil het eerst zonder proberen maar ben toch bang dat dat niet gaat lukken. Is een pittig ding, die al snel trapt. Ga niets riskeren.
[ [url=m/gXci5J.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik denk dat ik haar nu wel helemaal scheer. Mits ze het toe laat. Ben ontzettend benieuwd.
Ik heb zo uit mijn hoofd een Liscop Lite. Iemand er ervaring mee?
Heleennn schreef:Waarom zou je pasta gebruiken als je weet dat je paard snel trapt, kies gewoon voor in het bloed verdoven zodat je 100% zeker bent dat ie 'out' is. Zo'n pasta heeft naar mijn ervaring al te vaak niet goed gewerkt.
KittyDylan schreef:Maar mag je zelf zo in het bloed spuiten dan?