Faitherr schreef:Iemand ervaring met deze aesculaap econoom?
[ [url=m/VfaaAZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Die had ik vroeger ook met koeien scheren. Fijne machine. Oude degelijke kwaliteit

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
horsii schreef:xJitskee schreef:Hier is het ook alweer nodig. Denk dat ik toch maar naar een eigen machine ga kijken. Ik betaal €50 per keer voor mijn mini en die moet wel 3-4 keer per jaar geschoren worden
Die heb je er dan zo uit.
Ik wacht nog op droge paarden, vandaag waren ze echt drijfnat. Blijft droog nu dus hopelijk morgen scheren.
gerlindie schreef:Ik ben aan het twijfelen tussen het kopen van een kerbl farmclipper 4, een kneizer K-pro 400 of toch een moser max 45
Ze vallen allemaal ongeveer in dezelfde prijsklasse
Het gaat om een paar keer per jaar een shet met een super dikke vacht scheren.
Welke zouden jullie aanraden?
Of toch beter opzoek naar een tweedehands van een goed merk?
gerlindie schreef:Ik ben aan het twijfelen tussen het kopen van een kerbl farmclipper 4, een kneizer K-pro 400 of toch een moser max 45
kaatje77 schreef:pol013 schreef:Hmm nu vraag ik mij af of mijn messen wel goed geslepen zijn bij jorna dan. Was even zoeken met de afstelling en messen gingen er wel soepel doorheen. Maar vond de vacht een heel klein beetje pluizig ogen na het scheren......
Ligt dat mogelijk aan de messen? Paard heeft een heel mooie vacht van zichzelf.
Zeker niet goed geslepen. Ik zou Jorna opbellen en zeggen dat je niet de eerste bent met dit geval.
Gelukkig dat mijn pakket met nieuwe messen aan was gekomen, anders had ik gister een klant af moeten bellen
Vandaag krijg ik weer een pakket binnen van Jorna. Zaterdag eens kijken of deze wel goed zijn geslepen, anders ben ik er wel klaar mee en kan ik op zoek naar een andere slijper