Mijn katten komen nooit buiten, hebben lekkere mandjes en dekens om in weg te kruipen, zijn niet te dik, actief genoeg en vermaken zich prima.
Hardstikke normaal hoe ik met ze omga en jij bent niet de persoon die voor ons kan/mag beslissen of wij wel of niet normaal met onze dieren om gaan.
Ik denk dat het beter is dat je niet meer in dit topic komt kijken ariebren, het is toch alleen maar tijdverspillen voor je aangezien je nooit op een lijn zal komen met de rest van het topic
. 
Je hebt helemaal gelijk hoor. Want als ik zie hoe ongelukkig mijn paard buiten loopt met die deken op.... die loopt alleen maar rond te scharrelen, ook saai. Veel beter als ze in een hoek staan, met de kop naar beneden ineengedoken als het giet, beetje rillen, want daar houdt ze zich iig mee warm ipv dat nutteloze rond waggelen en gezellig doen met paarden. En die ondertemperatuur die je soms meet als je er een thermometer in steekt; ze houdt mij gewoon voor de gek! Want met dat rillen wordt ze toch wel weer warm. Beetje hooi erbij. Helemaal goed!

Maar paard heeft het prima warm onder haar 100 grammetje.
, je hebt niets zinnigs te melden dus je hebt hier niets te zoeken.
, hopelijk gaat nu niet vriezen!