Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
salamaleque schreef:Wat vinden jullie van de maat? Stof is nog erg stug en tijdens het wandelen schoof de deken wat, waarschijnlijk door de gladde deken die ik er onder had tijdens het passen.
[ [url=m/eaYxED.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/9OeuTU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jonnekee schreef:Dus in principe kan ik beter een 195 Rambo vliegendeken bestellen ipv de 205 die hij normaal heeft, ik heb nu een Amigo Bug Buster Vamoose maar hij zakt voor het mooie te ver naar achteren.
Easy_Rider schreef:Ik vind die hals echt te ruim. Als daar een daas invliegt ben je verder van huis.
Ik heb gisteren de Rambo Sweet-itch hoody op gehad. ik heb mijn paard niet zelf binnen gezet maar wat ik begrepen heb zat hij na 12 uur weidegang nog perfect, nauwelijks gezweten en een heel kein schuurplekje van de gespen aan de voorzijde. Maar daar moet ik zometeen even gaan zien hoe ernstig de schuurplek is. Volgens de pensionhoudster niet dramatisch.
Ilka88 schreef:Ik kom ook even binnenvallen
Ik heb net de Amigo Mio, Amigo Bug Rug en de Rambo Protector gekocht omdat ik echt niet kon kiezen. De Mio zit echt niet mooi, de Bug Rug redelijk, maar de Rambo zit bij de hals echt ontzettend raar. Als mijn paard zijn hals laat zakken verkreukelt de hals een beetje, zakt tot halverwege de hals van mijn paard en zit dan zo strak dat mijn paard bijna wordt gewurgd. Het zit zo extreem dat ik eigenlijk denk dat dit een productiefout is. Ik ga de deken ook terugsturen, maar omdat ik verder zulke goede verhalen hoor over de Rambo, twijfel ik of ik hem toch nog een keer zal bestellen zodat ik kan kijken of het echt een productiefout is.
Herkennen meerdere mensen dit probleem? Het kan toch eigenlijk niet zo zijn dat de goedkoopste lijn van Horseware beter blijft liggen dan de duurste?
Ik heb overigens een jonge PRE (net 4 jaar) van 1.54 m. Hij is nog niet heel breed.