Netjes gedaan Marlies, welk scheerapparaat heb je?
Wijslander
Geplaatst: 28-10-18 19:00
Mijn tweede set messen kon ik vandaag al flink aandraaien met de stelschroef om überhaupt te kunnen scheren. Op zijn strakst IJslander 2 af kunnen scheren, maar meer dan dit zit er niet in.
Met 2 sets dus krap 2 pony's kunnen scheren, wordt een prijzig geintje zo.
Hoeveel kost het zo gemiddeld om een paar messen te laten slijpen?
kaatje89
Geplaatst: 28-10-18 20:15
Ik heb die van mij van de week ook geschoren, doe het altijd in 2 etappes omdat die van mij niet zoveel geduld heeft. (Ene dag z’n hoofd en benen met de kleine en dag erna de rest met de grote.) Had hem vorig jaar niet geschoren, maar vond hem dit jaar gelukkig weer erg braaf, hij was er eerder nooit zo makkelijk mee.
Heb alleen geen complete voor foto. Hier had ik z’n voorbenen er al uit.
En vandaag had ie niet zoveel zin om te poseren.
Laten jullie altijd standaard na zoveel keer scheren de messen slijpen of wachten jullie gewoon tot je bezig bent en je er dan niet meer door komt? (Heb zelf wel een 2e set messen.)
Karin ik heb een Roma NX2 gekocht vorig jaar. En voor de kleine dingen als rond de ogen een Sectolin 210 van een stalgenootje. Pony een mand hooi gedaan en 2 uurtjes werk en alles netjes. Ze is gelukkig braaf.
Kaatje89 ik doe alleen die van mij, scheer dus maar 1 pony met dit apparaat, en heb ook een 2e setje. Dus wacht gewoon tot ik deze bot heb en doe de andere set er dan in.
Ik moet denk ik ook laten slijpen. Vandaag ging iets moeizamer dan anders. Van de week een pony doen. Daarna mogen ze wel. Wilde zelfde naar EJ sturen, iemand daar ervaring mee?
kaatje77
Geplaatst: 28-10-18 22:44
Nessa schreef:
Je betaald 103 euro om messen te laten slijpen?
Meerdere setjes en ja, zover opgelopen.....
kaatje77
Geplaatst: 28-10-18 22:44
Wijslander schreef:
Ook ik krijg het antwoord dat ze dit nooit horen en de vraag of ik mijn messen naar ze wil opsturen om te laten testen.
Had geen puf meer om een foto te maken, van de week dan maar!
Kijk. Als je gewoon eerlijk bent en naar een redelijke oplossing zoekt voor beiden Allah. Maar leugen achter leugen. Nee sorry. En al helemaal na contact over de vervolg zending. Dan MAG je ervan uitgaan dat de messen goed geslepen gaan worden.
Banyu
Geplaatst: 29-10-18 17:04
Ik heb de mijne vorige week donderdag laten scheren! Wat was ze happy erna!
Bonnelover
Geplaatst: 29-10-18 21:25
Nessa schreef:
Oh ja dat kan ook natuurlijk
Ik moet denk ik ook laten slijpen. Vandaag ging iets moeizamer dan anders. Van de week een pony doen. Daarna mogen ze wel. Wilde zelfde naar EJ sturen, iemand daar ervaring mee?
Ja in verleden altijd laten slijpen. Ga nu hier in de buurt
Ik was 5.40 per setje kwijt. Weet nog niet of ze echt scherp zijn. Ga volgende week weer scheren denk ik. Dan weet ik of ze ook weer scherp zijn. Iig netjes en snel geholpen. Dat is al heel fijn
Ik heb de zoekfunctie al gebruikt maar ben toch benieuwd hoe jullie meningen nu zijn. Wat vinden jullie van de liscop lite? Ik kan heb nu overnemen van iemand voor 150 euro incl 2 messensets, is dat een goede deal?