Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Easy_Rider schreef:Er zit veel verschil in polyester en polyester. Mijn ervaring is dat die goedkopere dekens gewoon niet ademen. En de mazen/gaatjes zitten te dicht op elkaar. Ik had gisteren een QHP op van 70 euro maar die is enkel gepast, harstikke statisch, het knetterde toen ik hem afdeed enn was veel te warm.
salamaleque schreef:Easy_Rider schreef:Er zit veel verschil in polyester en polyester. Mijn ervaring is dat die goedkopere dekens gewoon niet ademen. En de mazen/gaatjes zitten te dicht op elkaar. Ik had gisteren een QHP op van 70 euro maar die is enkel gepast, harstikke statisch, het knetterde toen ik hem afdeed enn was veel te warm.
Brrr verschrikkelijk, er is inderdaad wel verschil tussen, zo vond ik bijv. de Amigo Mio een verschrikkelijk ding. Leek heel dun alleen mijn paard had het altijd erg warm met die deken. Vandaag de AUssie allrounder op gehad. Ik ben niet zo heel tevreden over de pasvorm (te krap op de borst en te hoog gesloten) maar op wat vochtig op de borst na was hij lekker koel. Normaal staat hij ook ah begin van de middag al voor het hek en nu stond hij nog helemaal achteraan in de wei. Hij vond het wel prima zo.
Easy_Rider schreef:Vandaag komt de Rambo binnen, de protector paste niet maar deze sweet itch hoody hopelijk wel. We zullen het zien.
Kasmir schreef:Heb mijn paard nu onder een Rambo protector staan, niets paste dit ligt het beste. Hals is wel te groot maar goed, dat waait dan lekker door zullen we maar zeggen xD. Heb m in dezelfde maat als m'n Rambo wug dus wat dat betreft vind ik m niet groter vallen.
salamaleque schreef:Alle dekens trekken zo naar achteren. De Aussie die ik had deed dat niet maar die vond ik te strak op de borst. de Rambo dekens passen mijn paard goed behalve de Wug. Ik ben benieuwd.
pleiada schreef:Volgens mij is die aussie best koel..Ik moet zo even kijken maar onder de bucas en de Amigo mio waren ze best bezweet,dus heb de aussie op gedaan en dat ging beter..