Ik ga morgen toch nog een deken van Hööks proberen, mijn laatste poging.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
manzano schreef:De rhino valt zéker niet hetzelfde als de Amigo en de Rambo met V sluiting. Hij komt het dichtst bij de Rambo en de Amigo is echt anders dan die 2.
RianneH schreef:Fika heb je een samenvatting van je paard, het probleem en de dekens die je hebt geprobeerd? Ik ben het even kwijt![]()
Ik had het al geschreven maar vond mijn Rhino’s met V ruimer vallen dan zowel Amigo als Rambo met V.
Nouvel schreef:manzano schreef:De rhino valt zéker niet hetzelfde als de Amigo en de Rambo met V sluiting. Hij komt het dichtst bij de Rambo en de Amigo is echt anders dan die 2.
Bij mijn paard valt de Rhino plus echt een stuk korter dan Rambo.
Rambo past hij heel mooi en ik had een Rhino plus gekocht en die was echt te kort aan de achterkant…
Terwijl de oudere Rhino’s die ik voor mijn vorige paard had juist heel groot vielen… denk dat de nieuwe modellen kleiner vallen ofzo…
MaritB schreef:Citaat:Bij mijn paard valt de Rhino plus echt een stuk korter dan Rambo.
Rambo past hij heel mooi en ik had een Rhino plus gekocht en die was echt te kort aan de achterkant…
Terwijl de oudere Rhino’s die ik voor mijn vorige paard had juist heel groot vielen… denk dat de nieuwe modellen kleiner vallen ofzo…
Voor pony’s juist niet. Rhino vind ik door de v sluiting juist heel groot vallen, die ruime borst maakt ook dat ze helemaal naar achteren gaan hangen.
Escada schreef:Graag tips,
Mijn pre is steeds helemaal nat van het zweet. Zijn vacht is ook best dik geworden de laatste maand. Hij staat onder een regendeken 0gram. Vanavond zal ik hem scheren, hoeveel gram moet de liner eronder zijn? Ik denk zelf dat 100 gr wel voldoende is?
Marigo schreef:Iemand ervaring met de webshop van Ruitersporthoeve? Op het moment erg mooie aanbiedingen. Maar wel zo goed dat ik twijfel: too good to be true?
Citaat:Thank you for contacting Horseware Ireland.
In general the fit is the same for the various rug types.
There are exeptions, however.
We offer different cuts, such as the XL and Optimo for the larger horse, the shorter Pony cut or the WUG cut with a high neck line.