Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Josien_ schreef:Hebben jullie met deze warme temperaturen nog altijd vliegendekens op liggen?
En hebben jullie deze ter verkoeling wel eens natgemaakt voor het opleggen?
Dit las ik ergens als tip.
Fabster schreef:Dott schreef:Iemand hier nog ideeen voor merken vliegendekens die evt passen?
Heb een tinkerkruising, redelijk brede borstpartij.
Heeft regen en winterdekens van Pagony, maat 185. Passen perfect. Niet schuren of wat ook.
Vliegendeken van pagony, trekt naar achteren en schuurt zn schouders
Heb laatst een rambo gepast van een vriendin (wel maat 183) die lag in principe heel erg mooi. Maar trok strak op zn schouders.
Zou rambo een maat groter (das dan 190 dacht ik?) Een optie zijn?
Iemand nog ideeen?
Heb geloof ik ook een HH geprobeerd en een sectolin. Zaten ook niet goed. Wil eigk geen fortuin uitgeven aan dekens die niet passen.
Ik heb die van Epple Jack op mij fjord. Die is ook breed. Wel degene nemen met loopsplitten en ik heb voor mijn fjord een 195. En volgens mij heeft zij normaal ook 185. Dus zou wel een maatje groter nemen.
Josien_ schreef:Hebben jullie met deze warme temperaturen nog altijd vliegendekens op liggen?
Fabster schreef:Dott schreef:Iemand hier nog ideeen voor merken vliegendekens die evt passen?
Heb een tinkerkruising, redelijk brede borstpartij.
Heeft regen en winterdekens van Pagony, maat 185. Passen perfect. Niet schuren of wat ook.
Vliegendeken van pagony, trekt naar achteren en schuurt zn schouders
Heb laatst een rambo gepast van een vriendin (wel maat 183) die lag in principe heel erg mooi. Maar trok strak op zn schouders.
Zou rambo een maat groter (das dan 190 dacht ik?) Een optie zijn?
Iemand nog ideeen?
Heb geloof ik ook een HH geprobeerd en een sectolin. Zaten ook niet goed. Wil eigk geen fortuin uitgeven aan dekens die niet passen.
Ik heb die van Epple Jack op mij fjord. Die is ook breed. Wel degene nemen met loopsplitten en ik heb voor mijn fjord een 195. En volgens mij heeft zij normaal ook 185. Dus zou wel een maatje groter nemen.
pleiada schreef:Ik heb de aussie ook maar die valt weer kleiner dan de Rambo.Die vind ik heel groot vallen en daar moet ik vaak een maat kleiner van nemen..Vind het ook al een gedoe hoor met die vliegendekens..Ik heb nu wel fijne,maar heb er echt ontzettend veel gepast en weer verkocht
Easy_Rider schreef:Het lijken mij wel erg warme dekens Nessa.
Volgens mij kun je dan net zo goed een katoenen zomerdeken op doen want dat neemt nog zweet op.
De dekens die jij op je paard hebt liggen zijn van polyester gemaakt en ademen niet.