Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
felicity schreef:Ik heb beide dekens geplaatst in dit topic.Weet iemand hoe de pasvorm is van Rhino?
Ik heb voor mijn paard de Amigo 12 plus met v sluiting en die ligt super netjes.
Alleen had hij heel snel de deken niet meer waterdicht. Heb toen de rambo original turnout gekocht met het idee dat deze steviger zou zijn.
Hij is nog steeds heel en waterdicht maar hij heeft hem ook niet meer op omdat hij echt schuurplekken kreeg. Deze is echt te ruim aan de voorkant.
Dyonne schreef:[ [url=m/kyrpBf.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier nieuwe Amigo 100 grams erop.
Ik had voorheen altijd Rhino. Die vallen wat ruimer om de hals. Vond ik mooi zitten. Maar de nieuwe versies waren minder passend.
Pallatin schreef:Wat is jullie ervaring met de maten van Weatherbeeta dekens? Is wat je opmeet ook echt de maat? Ik heb van de zomer eens midden boeg naar achterste punt bil gemeten en kwam toen volgens mij op 198 uit. Ik heb nu deze op t oog:
https://www.ej.nl/deken-weatherbeeta-co ... goEALw_wcB
Heb alles van horseware, ook wug maar dan in 206, behalve z’n vliegendeken die is een maatje kleiner en denk achteraf gezien dat de wug misschien wel ook een maatje kleiner hadden gekund
Hieperdi schreef:Iemand tips tegen het doorslaan van dekens?
Als mijn deken nat is en ik doe hem af en leg/hang hem even weg dan is hij binnen no time nat/plakkerig aan de binnenkant
RianneH schreef:Dé truck zijn die mooie verwarmde dekenrekken, maar dat is geen goedkoop grapje… ik heb er zelf nooit last van gehad, maar vond een echt natte deken weer op doen altijd wat onprettig als er nog veel water aan kwam dus had wel een setje wisseldekens liggen.