Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

NathalieW schreef:Dankzij Loulou op bokt is mijn ruin nu ook geschoren (gisteren)
Eraf al dat haar, hij zit lekker in zijn vel () en zijn vacht is heerlijk kort,,
Hij is met wintervacht altijd donkerbruin, en er kwam een prachtige zwarte vacht onder vandaan! Heb nu dus een zwart paard
IK ZAL MORGEN FOTO'S MAKEN
Hij deed een beetje vervelend bij zijn manengrens, benen en hoofd maar was verder SUPERBRAAF voor de eerste keer! Echt Toppie
En Maartje bedankt voor al het geduld en ik vond het fijn dat je zo precies te werk ging TOPPIE! (je had het ook kunnen afraffelen maar je hebt het supernetjes helemaal gedaan!)
Groetjes Nathalie

Pippy schreef:Hoeveel grams deken bij hoeveel graden hebben jullie op, als ie geschoren is en buiten staat?

ben benieuwd hoe hij het vind, en of hij mooi word
conny14 schreef:en mijn ponytje word morgen geschorenben benieuwd hoe hij het vind, en of hij mooi word
Lientje schreef:Ik heb al vroeg mijn paard een deken opgelegd zodat hij niet te dik in de haren zou komen maar zijn haren beginnen nu toch wel erg dik te staan.
Nu staat mijn paard overdag altijd buiten en s'nachts als het niet regent ook. Vorige jaren is hij altijd volledig geschoren geweest maar toen stond hij op de manege.
Zou ik mijn paard dit jaar ook laten scheren?
Wat zouden jullie doen? Voor mij is het ook een voordeel dat hij geschoren is omdat ik allergisch van paarden ben.
Eventueel een dekenmodel?
Lientje schreef:Lientje schreef:
Ik heb al vroeg mijn paard een deken opgelegd zodat hij niet te dik in de haren zou komen maar zijn haren beginnen nu toch wel erg dik te staan.
Nu staat mijn paard overdag altijd buiten en s'nachts als het niet regent ook. Vorige jaren is hij altijd volledig geschoren geweest maar toen stond hij op de manege.
Zou ik mijn paard dit jaar ook laten scheren?
Wat zouden jullie doen? Voor mij is het ook een voordeel dat hij geschoren is omdat ik allergisch van paarden ben.
Eventueel een dekenmodel?
Niemand?
POLLO schreef:wat betalen jullie voor het laten scheren.
dus ik zal foto,s maken 
.
.
.
.
.
).
.