Maar dat het de hare platdrukt en ze niet warm blijven is echt achterhaald. Daar kan je ook in dit topic wel meer over vinden.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Slmt9 schreef:Die cooler is pas sinds een jaar (en voegt echt geen warmte toe, anders is het geen cooler) en alleen voor de hygiene. Daarvoor 14 jaar zonder cooler
Maar dat het de hare platdrukt en ze niet warm blijven is echt achterhaald. Daar kan je ook in dit topic wel meer over vinden.
Dyonne schreef:Slmt9 schreef:Die cooler is pas sinds een jaar (en voegt echt geen warmte toe, anders is het geen cooler) en alleen voor de hygiene. Daarvoor 14 jaar zonder cooler
Toch vind ik met veel regen op de deken ongevoerd niet helemaal fijn.
MarjanB schreef:Fika schreef:Ik had de Weatherbeeta ComFiTec Plus Dynamic II.
Het probleem is dat mijn paard ontzettend smal is van voren en bodemnauw.
Daarnaast ook erg lang en staat veel buiten, waardoor er meer wrijving ontstaat.
Weet je toevallig of de ComFiTec Plus Dynamic II echt anders valt dan de ComFiTec Premiere free?
Ja ze zeiden bij WB van wel. Maar je kan ze via facebook om hulp vragen![]()
Wel heel lastig! En de Dominic dekens?
Citaat:The Plus Dynamic has a very adjustable front, catering to a wider range of horses. The Premier Free is suited to mid to wide chested horses.
Dyonne schreef:Slmt9 schreef:Die cooler is pas sinds een jaar (en voegt echt geen warmte toe, anders is het geen cooler) en alleen voor de hygiene. Daarvoor 14 jaar zonder cooler
Toch vind ik met veel regen op de deken ongevoerd niet helemaal fijn.
xxxmh schreef:Deken dilemma. Paard maandag geschoren vanwege dat ze het steeds te warm had vooral op stal. Staat nu te zweten onder 100 grams. Morgen wordt het 15 graden. Ik dacht dan maar regendeken maar heb ook de dry liner. Stal eigenaresse zegt beter die want met regendeken blijven de haren helemaal plat en met die liner niet maar ben toch bang dat ze het dan te warm krijgt.
felicity schreef:Weet iemand hoe de pasvorm is van Rhino?
Ik heb voor mijn paard de Amigo 12 plus met v sluiting en die ligt super netjes.
Alleen had hij heel snel de deken niet meer waterdicht. Heb toen de rambo original turnout gekocht met het idee dat deze steviger zou zijn.
Hij is nog steeds heel en waterdicht maar hij heeft hem ook niet meer op omdat hij echt schuurplekken kreeg. Deze is echt te ruim aan de voorkant.