Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
woepsie90 schreef:Hoi hoi,
Ik wil graag een zweetdeken bestellen, maar mijn paard is 'Engels' wat betekend dat ik zijn schoftafmeting niet precies weet... Volgens paspoort is hij ongeveer 16.2hh, dat komt overeen met ongeveer 167,6 cm geloof ik.
De foto is niet van mij en ik ben ook niet degene die erop zit (deze is van vorige eigenaar) maar denken jullie dat dat klopt ongeveer? Dus zou ik dan maat 195 moeten kopen? Ik wil namelijk graag een QHP oranje/holland deken (tweede foto) en die zijn niet hier te koop vandaar dat ik de NL maat moet wetenOp de foto lijkt de oranje deken alleen te groot voor het paard. Hebben jullie ervaring met de GHP dekens?
[ [url=m/ucfKet.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/4Areh5.jpg]Afbeelding[/url] ]
Citaat:Ik denk dat 195 wel moet passen. Ik heb zelfde deken in het zwart in maat 185 voor mn pony van 1.55/1.57 en past prima! Vind het een goede deken met fijne pas vorm. Moet eerlijk zeggen als je hem echt als zweetdeken gebruikt kan je beter een wollendeken nemen, deze neemt meer vocht op.
[ [url=m/mqh8Ac.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heb helaas geen betere foto
woepsie90 schreef:Hoi hoi,
Ik wil graag een zweetdeken bestellen, maar mijn paard is 'Engels' wat betekend dat ik zijn schoftafmeting niet precies weet... Volgens paspoort is hij ongeveer 16.2hh, dat komt overeen met ongeveer 167,6 cm geloof ik.
De foto is niet van mij en ik ben ook niet degene die erop zit (deze is van vorige eigenaar) maar denken jullie dat dat klopt ongeveer? Dus zou ik dan maat 195 moeten kopen? Ik wil namelijk graag een QHP oranje/holland deken (tweede foto) en die zijn niet hier te koop vandaar dat ik de NL maat moet wetenOp de foto lijkt de oranje deken alleen te groot voor het paard. Hebben jullie ervaring met de GHP dekens?
[ [url=m/ucfKet.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/4Areh5.jpg]Afbeelding[/url] ]
StarAnna schreef:Bedankt voor jullie antwoorden,
Ik denk dat het de Rambo Protector gaat worden, hoop alleen dat ze hem niet meteen gaan slopen.
Normaal gezien heb ik in de zweetdeken maat 185, zou ik hiervoor dan de maat 130/183 bestellen.
ingaa schreef:Ik zou ook zeggen 195![]()
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met het opbergen van dekens in vacuüm zakken?
Het gaat mij vooral om de horseware liners en eventueel de 200 gram wug. In de winter kunnen ze aan het dekenrek hangen maar nu zou in ze graag schoon en muisvrij opbergen maar heb niet heel veel ruimte.