RianneH schreef:Hij is voor het mooie iets te kort denk ik maar dat hoeft functioneel niet nadelig te zijn hoor! Met gebruik zakt het ook nog iets in![]()
Als je wilt kan ik van mij Irish wel een foto maken?
dankje, als je dat zou willen doen graag

hij word volgende week donderdag ook geschoren, en we licht een fleece deken onder.
14 dagen bedenktijd als het goed is dus mocht hij wanneer hij geschoren is nog steeds zo veel uitsteken dan misschien toch even kijken voor een andere.
Bij de schoft klopt het niet.
. Wat leg jij er vanaf volgende week op? Dan is het overdag 15 en snachts 6 gemiddeld.
Mijn ruin had blijkbaar toch last ergens van, meestal is hij 's ochtends een beetje uit z'n hum (zelfde als wanneer het regent) en gaat zo snel het kan in de zon staan. Kan me eigenlijk niet voorstellen dat hij het koud heeft. Wat het dan wel is... geen idee... misschien de luchtvochtigheid ofzo wat hij net niet trekt? In elk geval houd ik 's nachts de Smartex Rain er maar even in. Mijn merrie heb ik afgelopen nacht onder 100 grams gehad. Ik denk dat dat net te warm is geweest (had de dikke regendeken op stal liggen, achteraf had ik beter de dunnere even kunnen meenemen) maar komende nacht doe ik het wel weer zo als het inderdaad kouder wordt.
Ik schrok even maar dit klinkt goed