Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tancreda4 schreef:@ Geert; sommige snappen idd de werking nietDat is jammer.
Maar 'de meeste' hier in het topic hebben toch nog altijd dekens om praktische redenen en niet omdat een paardevacht slecht werkt. En er ZIJN ook vachten die niet zo werken. Mijne zet ook haar haren wel opMaar helaas is haar vacht lek en isoleert niet goed. Shetlief haar vacht doet het prima, huid blijft rdoog. Bij langdurige regen die van mijn grote merrie niet. Sneeuw bijvoorbeeld smelt, en staat er een stomend paard in het land. Shetlief wordt wel wit. En dan bij mijn grote ook gevoelige spieren en snel stijf ben ik helaas toch op dekens over gegaan. Jammer, maar helaas. Ze is er wel alleen maar beter op geworden (vacht alleen nog slechter waraschijnlijk). Maar so be it.
liekevb schreef:Coeffie schreef:okeeeeeeeeee, voel me nu ineens een enorme dierenbeul.....
Mijn (ongeschoren) paardje staat nog enkel met een ongevoerde regendeken op.
Hij heeft het gewoon warm (Ik voel aan de basis van de oren en evt onder de deken). Overdag staat hij in de wei en 's avonds in een binnenstal.
ALs het gaat vriezen krijgt hij eerst een 100 grams onderdekentje en als het echt koud wordt van de winter, dan kan ik de 100 grams nog wisselen voor een 200 grams. Ik was meer eigenlijk niet zo van plan.....
Ben ik nu heel erg....????????