Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Mijn shet heb ik vanochtend geschoren en nadat ze even in haar blote kont had gespeeld heb ik 200 gram opgelegd. Anders is de overgang ineens wel erg groot. Ze staan overigens aan het water dus staat meestal wel een windje.
(schimmel).
jesito schreef:Misschien even lekker kriebelen nu de deken af is.
Anders misschien iets van zomerexceem.
Jientis schreef:Hopelijk gewoon een paar dagen lekker kriebelen want wil hem niet onmiddellijk al weer een exceemdeken aandoen! In de zomer moet hij al weer zoveel maanden met vliegendeken staan...
Bij mij gaat vannacht de 50 gram erop.
Zonder gaat volgens mij ook want binnen blijft het wel warm maar toch...
simodi schreef:Heb nu trouwens een Rambo Sweet itch hoody gekocht.
Wie heeft hier ervaring mee? Is die erg warm in de zomer?
) blijft ze er heerlijk koel onder, en ze staat nu na jaren stressen in de zomer weer heerlijk rustig ipv de hele tijd heen en weer lopen van alle kriebel. De deken zit mooi ruim om haar heen, blijft toppie op z'n plek zitten en gaat ook enorm makkelijk aan. Het is een aardig dure deken maar het is het echt zeker waard. Ook door het fijne systeem van Horseware heb ik vorig jaar een ongevoerde, waterdichte liner voor eronder gekocht voor de regenachtige zomerdagen of de vroege herfst. Deze blijft er ook erg fijn onder liggen en ze wordt er ook niet warm onder.