Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
versace2012 schreef:Bucas adviseer ik niemand meer. De garantie geldt echt tot aan de drempel. Power Turnout gekocht bij Hypostore, 8 december 2015.
Het lijkt allemaal heel wat, verlenging garantie tot 3 jaar. Nou nou. Alleen na de deken gebruikt te hebben, scheurt deze al op de binnennaden van de flap bij de sluiting aan de voorzijde. Ik denk dat je de deken op je paard moet leggen en noooooiiiit meer moet afdoen.
Als ik dan terugga voor garantie krijg ik doodleuk te horen dat het komt omdat mijn paard schuurt, tssssss, of dat deze te strak zit. Wat een onzin. Nee men wil geen nieuwe deken geven. Want mensen 200 euro voor zo'n deken, zijn ze niet waard. Hypostore verschuilt zich ook achter het antwoord van Bucas.
Volgende keer een Rhino, dat schijnt betere kwaliteit te zijn. Schijnt.... heeft iemand hier ervaring mee?
L_Flo schreef:Hoi
ik heb een vliegendeken nodig en ik heb geen idee welke ik moet halen er zijn er tegenwoordig zoveel!
In de winter heeft mijn paard bucas smartex dekens opgehad. Valt bucas in alles hetzelfde? De zebra vliegendeken van bucas is nou namelijk in de aanbieding dus dat zou mooi meegenomen zijn.
RianneH schreef:Hier hebben ze niets op. Voldoende gras of ruwvoer helpt ze er wel doorheen.
Hoe staat het met de wind? Als in, is het een erg open plek of meer beschut? Trillen is af en toe niet erg, maar te veel, dan heeft ie het wel echt te koud. Belangrijkste is altijd naar je paard kijken
Ik denk overigens dat de vliegendekens met waterdichte rug even warm zijn als de gewone regendekens.