Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mandy92 schreef:Hoi, ik heb sinds kort mijn eigen paard. Momenteel staat ze onder een gewoon regendekentje. Maar wil er toch een winterdeken opgooien. Wat is nu wijsheid? Als het weer kouder wordt een 200 grams opgooien? Kan ze daar de hele winter onder blijven staan? Of is het handig als het nog kouder wordt een 300 of 400 grams op te gooien?
Ik hoop dat ik deze vraag hier kan/mag stellen
Edit: Ze heeft eigenlijk nooit echt een echte winterdeken op gehad, dus wellicht dat ze gewoon onder een 200 grams kan blijven staan?
lisantjuuh schreef:Mandy92 schreef:Hoi, ik heb sinds kort mijn eigen paard. Momenteel staat ze onder een gewoon regendekentje. Maar wil er toch een winterdeken opgooien. Wat is nu wijsheid? Als het weer kouder wordt een 200 grams opgooien? Kan ze daar de hele winter onder blijven staan? Of is het handig als het nog kouder wordt een 300 of 400 grams op te gooien?
Edit: Ze heeft eigenlijk nooit echt een echte winterdeken op gehad, dus wellicht dat ze gewoon onder een 200 grams kan blijven staan?
als je nu alleennog regendekentje op hebt, kan je volgens mij ook zonder deken redden toch?
Mandy92 schreef:Ze heeft altijd zonder winterdeken gestaan, dus ze red het zeker! Ze is gewon lekker warm onder de deken!
Dit jaar denk ik toch dat ik te laat ben voor een 200 grams (heb haar dit weekend gekocht) dus deze winter moet ze maar even met regendekentje doen. Volgend jaar wil ik er een 200 grams opdoen.
iig bedankt voor het antwoorden
Mandy92 schreef:Hoi, ik heb sinds kort mijn eigen paard. Momenteel staat ze onder een gewoon regendekentje. Maar wil er toch een winterdeken opgooien. Wat is nu wijsheid? Als het weer kouder wordt een 200 grams opgooien? Kan ze daar de hele winter onder blijven staan? Of is het handig als het nog kouder wordt een 300 of 400 grams op te gooien?
Coeffie schreef:okeeeeeeeeee, voel me nu ineens een enorme dierenbeul.....
Mijn (ongeschoren) paardje staat nog enkel met een ongevoerde regendeken op.