Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pol1 schreef:Het is voor ons gevoel misschien een stuk frisser..Maar voor die paarden is dit prima weer!
Naath86 schreef:Maar hebben die van jullie dan de hele zomer 's nachts een deken op? Want warmere nachten dan 15 graden zullen we toch niet echt gaan krijgen in NL.... Tuurlijk zijn er wel een aantal zwoele zomeravonden/nachten maar dat zal meer uitzondering zijn..
Nouvel schreef:ik heb jaren op verschillende paarden dominick gebruikt en altijd super tevreden over de pasvorm geweest, hele fijne dekens!![]()
alleen het model dat ze toen hadden had een rugnaad en na een paar winters gebruiken en wassen waren de dekens nog als nieuw maar bij lange dagen in de regen niet meer 100% waterdicht.
mede om die reden heb ik voor mijn jonge paard toen rambo dekens aangeschaft (ook omdat die hem perfect passen en hij bij dominick wat tussen de maten invalt).
inmiddels zijn de modellen vernieuwd en hebben de buitendekens volgens mij geen rugnaad meer en en mooie grote staartflap en halsaansluitingen, dus nu 100% waterdicht.
lijkt mij zeker het proberen waard!