Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
JJanss schreef:Ik zou nu ook nog scheren nieky1993, dan groeit het nog wel redelijk aan voor het echt koud wordt.
Zit zelf ook met een dilemma. Een van mijn paarden begint al een dikke vacht te krijgen, maar is een 3-jarige. Normaliter ben ik anti scheren in het eerste jaar. Maar nu is hij na een lichte training om 23.00 uur nog niet opgedroogd. Aangezien ik de volgende dag moet werken, vind ik het toch wel prettig om een beetje op tijd te slapen... Patroon is geen optie, omdat ik denk dat dat niet gewaardeerd wordt bij jonge paarden competities.
Lootje1991 schreef:EmptyWords schreef:Meestal rijd ik na t scheren niet. Maar dat is meer omdat ik het talent heb die haren echt overal te krijgen. En dat jeukt
Een verfoverall aan doen! Daar kunnen de haartjes niet doorheen komen
Laurievc schreef:Heb je zelf een machine en heb je een braaf paard? Dan gewoon nu al scheren.Ik wil liefst ook nog wachten, maar 2 van de 3 stonden al in zo'n dikke vacht dat ik er al 1 heb geschoren. Die staat nu ook gewoon zonder deken want is zo'n hete brok dat ze stond te zweten onder een zomerdeken