Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ladyson schreef:Hebben jullie geschoren paarden 24/7 buiten staan? Ik ben aan het kijken voor een andere stal, maar als ik wil blijven trainen is scheren noodzakelijk.
Caily schreef:Ik vind dit zulk lastig weer. Ik heb een drachtige Tinker, niet geschoren, maar echt al zeer behoorlijk aan het verharen, heel lang onder 100 + 0 gehad, daarna toen het hier sneeuwde en even kouder was naar 300 en later 400 gegaan, toen terug naar 300 en daar voelt ze nog steeds goed onder, soms iewat warm overdag, maar niet zweten. Ik vind het gevoelsmatig toch wat veel, ook als ik lees wat er op andere paarden ligt, maar zoals nu mist het hier met windkracht 4 en maar 1 graad, dan heeft ze die 300 wel nodig denk ik. Twee keer per dag naar stal om te wisselen haal ik niet ivm werk.
Jientis schreef:Hallo,
ik heb de amigo 50 gr zonder fleecevoering. Maar is de amigo 50gr met fleecevoering warmer?
Want ik wil eigenlijk naar 100gram gaan maar ik vind die 100 gram zo duur voor waarschijnlijk maar een week op te leggen...
dus ik dacht eventueel de 50 gram met fleecevoering op te leggen en daar mijn huidige 50 gram zonder fleece over?
Zijn wel 2 regendekens...