Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Josien_ schreef:Gebruiken jullie ook een uitrij vliegendeken voor bosritten in de zomer?
Hebben jullie nog aanraders?
Josien_ schreef:Ha die wastips komen goed van pas!
Gebruiken jullie ook een uitrij vliegendeken voor bosritten in de zomer?
Hebben jullie nog aanraders?
Ilsje_007 schreef:Heeft iemand de ultieme tip voor een goed passende vliegendeken voor mijn haflinger.
Het moet een deken zijn zonder hals omdat anders de lange manen afschuren of verstikken, en dat lijkt al steeds lastiger te worden, want bijna alle deken tegenwoordig zijn met hals.
Hij heeft in de winter altijd amigo dekens in maat 183 die prima passen. De bug rug in maat 183 is echter te groot en trekt over de borst naar achteren waardoor hij schuurplekken krijgt.
Nadat ik hier heb gelezen heb ik rambo protector aangeschaft in maat 179, supermooie kwaliteit, maar deze zit weer net te strak op de borst en gaat ook schuren. Ook is de borstsluiting net wat te laag voor mijn pony.
Ik heb al gekeken nd bucas dekens, maar ooit een bucas winterdeken gepast en die pasvorm is echt vreselijk op hem.
Wie helpt?
Elegance_ schreef:Wellicht kan iemand mij hier helpen ik zoek een deken voor mijn tank van een Fjord. 1.37 hoog deken maat 185 of 190. Niks past alles schuift naar achter of is te smal.
De dekens die ik geprobeerd heb zijn:
Verschillende goedkopere dekens
Amigo (bijna alle modellen)
Bucas big neck (knelt bij de hals)
Rambo protector en sweet itch hoody.
Ik heb ook gewone exceemdekens geprobeerd dat knelt ook.
Weet zo onderhand niet meer goed wat ik met haar aan moet ze gaat rennen door de dazen en staat alleen met deken rustig.
Ze is heel lang in haar rug dus ze heeft wel een grote maat nodig maar naar beneden is die te lang waar door hij op haar knieen ligt.
Iemand tips?
Elegance_ schreef:Wellicht kan iemand mij hier helpen ik zoek een deken voor mijn tank van een Fjord. 1.37 hoog deken maat 185 of 190. Niks past alles schuift naar achter of is te smal.
De dekens die ik geprobeerd heb zijn:
Verschillende goedkopere dekens
Amigo (bijna alle modellen)
Bucas big neck (knelt bij de hals)
Rambo protector en sweet itch hoody.
Ik heb ook gewone exceemdekens geprobeerd dat knelt ook.
Weet zo onderhand niet meer goed wat ik met haar aan moet ze gaat rennen door de dazen en staat alleen met deken rustig.
Ze is heel lang in haar rug dus ze heeft wel een grote maat nodig maar naar beneden is die te lang waar door hij op haar knieen ligt.
Iemand tips?