Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Marjo89 schreef:wendyke schreef:de mijne staat nu onder een 550 grams ze had het niet heel warm toen ik ze binnen zette
huh het is harstikke warm joh.
mijn is geschoren, en heeft fleece met regendeken op. Meer dan voldoende.
Marjo89 schreef:wendyke schreef:de mijne staat nu onder een 550 grams ze had het niet heel warm toen ik ze binnen zette
het ene paard heeft het sneller koud als het ander, dus zou die 550grams deken zeker niet afschrijven.
Bonitolover schreef:zap schreef:Je pony is al geschoren en heeft nu 200 gram + regendeken op?
Zoek je dan een deken voor als het echt koud wordt? Ik houd zelf nooit zoveel van veel dekensn over elkaar, dus ik zou op zoek gaan naar een extra onderdeken voor onder je regendeken. Ik zou dan zelf gaan voor 400 grams onderdeken onder je regendeken. Wat voor een regendeken heb je?
Je kan natuurlijk ook een nieuwe outdoordeken kopen, maar qua prijs zou ik gaan voor een onderdeken. Daarnaast is het ook nog eens veel praktischer met wassen.
200gram + regendeken = te koud??
Ik weet het zelf ook niet zo goed wat ik moet kopen. Ik wil het liefste een met hals, Dus dan moet io wel een nieuwe outdoordeken. Maar ik dacht als ik nu een 300gram outdoordeken met hals + een staldeken van 100/200 gram. Zodat ik die er ook onderweg kan halen.
Zou dit kunnen?
Hoe is de vacht van je paard? Met de droge kou zouden ze makkelijk zonder moeten kunnen staan maar wordt het heel nat en gaat het waaien dan moet je goed naar je paard kijken of ze het aankunnen. En heel belangrijk voor een paard zonder deken (wat zeg ik, voor elk paard) zorg voor voldoende ruwvoer zodat ze zich warm kunnen eten
Maar goed wil het dit jaar eerst eens proberen zonder.