Ik ga haar denk ik begin november scheren als ik het zo lang kan rekken..
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Banyu schreef:Ze is anders met rijden al na 10 minuten bezweet! Ik ga het gewoon proberen domosedan, 2 tubes, lukt het niet kan ik altijd nog DA bellen voor sedatie te geven! Misschien is ze nu anders, omdat ze vaker geschoren is, ik weet hhet ook niet!
Kom trouwens ook tranquigel tegen, beide zijn toch beetje het zelfde?
EmptyWords schreef:Banyu schreef:Ze is anders met rijden al na 10 minuten bezweet! Ik ga het gewoon proberen domosedan, 2 tubes, lukt het niet kan ik altijd nog DA bellen voor sedatie te geven! Misschien is ze nu anders, omdat ze vaker geschoren is, ik weet hhet ook niet!
Kom trouwens ook tranquigel tegen, beide zijn toch beetje het zelfde?
Domesedan is zwaarder. Wel goed onder de tong doen. Dan werkt t 3 uur.
Je kunt best proberen zonder. Spul klaarleggen en aanzetten buiten bereik van pony. Dan rustig naar haar schouder lopen en kijken hoe ze reageert
Banyu schreef:Ja zat ik inderdaad ook al aan te denken, ben even aan het vogelen hoe of wat....
kaatje77 schreef:Banyu schreef:Ja zat ik inderdaad ook al aan te denken, ben even aan het vogelen hoe of wat....
Gewoon jachtmodel zonder verdoving door iemand die er verstand van heeft. Machine uit de handen trappen.... Dan heeft de scheerster op een hele foute plek gestaan. En beginnen bij de benen?
Zo zonde
Ik wist het wel als ik jou was. Waar staat je paard? Wellicht kan iets voor je betekenen.
Ik scheer al 25 jaar paarden en ben inmiddels een begrip in het Oosten en in Dld
MarliesV schreef:Ik heb die van mij vandaag de onderhals en borst gedaan zoals eerder gepost. Hoop er mee uit te stellen dat ze met twee weken al weer kaal en onder de deken moet.
Nu heb ik sinds vorig jaar zelf een apparaat en dat gaat prima.
Maar had het idee dat het vandaag niet zo mooi ging. Vorig jaar 1x mee geschoren. Manlief heeft hem schoon gemaakt en we hebben hem thuis bewaard. Messen zijn scherp.
Ik heb het gevoel te moeten drukken zeg maar. Toch strakker zetten de messen?
Ben altijd bang dat ik iets kapot maak