Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
JessicaD88 schreef:LisErm94 schreef:Mijn paard heeft er ook maar 250 opliggen en is geschoren, maar als ik er een dikkere opdoe zweet ie zich kapot. Dat is zielig.
& de meeste mensen scheren niet omdat ze het mooi vinden hoor
Bijdehand hoor. Wie zegt dat ik denk dat mensen hun paard scheren omdat ze het mooi vinden? Ik vind geschoren paarden zelfs lelijk want die glimmen niet meer. Maar goed dat moet iedereen zelf weten maar leg me geen woorden in de mond aub.
Ariebren schreef:Heeft nu niemand medelijden met mijn paardjes ??
Ze staan allemaal in hun stal, lekker bloot, en de ramen en buiten deuren zijn ook nog open.
http://www.mijnalbum.nl/Album=FJA3WKWU
quintusgl schreef:beetje jammer dat je ze opsluit ariebren.....als je dan toch zo van het natuurlijke bent.......
(niet dat ik ertegen ben hoor, maar ik begrijp je standpunt dan niet helemaal)
liekevb schreef:Ik zat te twijfelen om 200 grams op te leggen ipv 100 grams, maar gister toen ik er kwam had ze licht gezweet onder de deken.
Dus we houden gewoon nog de 100 grams op, en als de temperaturen omlaag gaan 200 grams.
(ze is niet geschoren)
jesito schreef:liekevb schreef:Ik zat te twijfelen om 200 grams op te leggen ipv 100 grams, maar gister toen ik er kwam had ze licht gezweet onder de deken.
Dus we houden gewoon nog de 100 grams op, en als de temperaturen omlaag gaan 200 grams.
(ze is niet geschoren)
Het is best warm en lekker buiten, dus ik zou niet niet meer grams op gaan leggen.
Einde van de week zou het weer slechter en kouder worden, dan zou ik wachten tot dan.
)
Maar maakt niet zo heel veel uit, ze is geschoren om van de schimmelkorstjes af te komen (de dode schimmel kreeg ik niet uit haar vacht geborsteld en het irriteerde haar), maar ik moet wel heel eerlijk toegeven dat een geschoren paard me wel bevalt
Dat er bij jou al sneeuw ligt zeg. Als dat hier al zo ver was, dan had ik er nog 4 dekens bij gegooid, ik krijg het al koud bij het zien van de fotos. JessicaD88 schreef:LisErm94 schreef:Mijn paard heeft er ook maar 250 opliggen en is geschoren, maar als ik er een dikkere opdoe zweet ie zich kapot. Dat is zielig.
& de meeste mensen scheren niet omdat ze het mooi vinden hoor
Bijdehand hoor. Wie zegt dat ik denk dat mensen hun paard scheren omdat ze het mooi vinden? Ik vind geschoren paarden zelfs lelijk want die glimmen niet meer. Maar goed dat moet iedereen zelf weten maar leg me geen woorden in de mond aub.
. zap schreef:Je pony is al geschoren en heeft nu 200 gram + regendeken op?
Zoek je dan een deken voor als het echt koud wordt? Ik houd zelf nooit zoveel van veel dekensn over elkaar, dus ik zou op zoek gaan naar een extra onderdeken voor onder je regendeken. Ik zou dan zelf gaan voor 400 grams onderdeken onder je regendeken. Wat voor een regendeken heb je?
Je kan natuurlijk ook een nieuwe outdoordeken kopen, maar qua prijs zou ik gaan voor een onderdeken. Daarnaast is het ook nog eens veel praktischer met wassen.