Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jesito schreef:Hebben jullie paarden het masker echt 24/7 om??
Ik ben mijn 29 jarige shet aan het introduceren met het masker maar vind het vooral zielig.
Hij snapt het ook nog niet echt.
Heb m nu voor een paar uurtjes om en ga m dan weer af doen. Hij is te dik en loopt tegen de bevangenheid aan. Hij heeft cushing dus ik moet wel wat. Heb me altijd verzet tegen zo'n masker maar heb geen ander optie en zo kan die toch bij de groep. Heb de HH met open neusgaten, dat vind ik echt een vereiste dat zijn neusgaten vrij zijn.
jesito schreef:Hebben jullie paarden het masker echt 24/7 om??
Ik ben mijn 29 jarige shet aan het introduceren met het masker maar vind het vooral zielig.
Hij snapt het ook nog niet echt.
Heb m nu voor een paar uurtjes om en ga m dan weer af doen. Hij is te dik en loopt tegen de bevangenheid aan. Hij heeft cushing dus ik moet wel wat. Heb me altijd verzet tegen zo'n masker maar heb geen ander optie en zo kan die toch bij de groep. Heb de HH met open neusgaten, dat vind ik echt een vereiste dat zijn neusgaten vrij zijn.
jesito schreef:Hoe hebben jullie de paarden laten wennen, gewoon om gedaan en in de gaten houden of echt wennen met een paar uurtjes. Iemand zei dat ze dan gaan wachte met eten omdat ze weten dat ie toch zo af gaat. Gewoon om laten zei zij. Heb m net af gedaan.