prugelpiet schreef:Ik heb de Catago echt net vandaag binnen gekregen. De stof voelt stevig aan, maar ik had niet anders verwacht, echt warm zou ik het niet noemen? Ik heb hem nog niet aan gezet, dus hoe warm het word durf ik je niet te vertellen.
Ik kon er weinig over vinden. Er is een bokker in dit topic die er een heeft, maar veel meer recensies en ervaringen ben ik niet tegen gekomen. Morgen ga ik hem testen.
Ik ben de bokker met de Catago rugwarmer pro. Ben er heel blij mee. Echt een top ding. Als je de rugwarmer op de hoogste stand zet wordt die écht best heel warm! Ik noem het altijd mijn mobiele solarium
Mijn dierenarts was er ook enthousiast over, omdat het gewoon zijn rugspieren alvast een beetje opwarmt voor het rijden. Ik gebruik het deken voor het rijden en eventueel op een vrije dag als hij de dag ervoor hard gewerkt heeft. Eigenlijk altijd de middelste of hoogste stand.
Ik vind 'm alleen met de aanwezige elastische banden niet er goed blijven liggen. Ik doe er een losse elastische dekensingel omheen. Het is ook geen ding om op te doen als je paard aan het wiebelen/bewegen is. Ik zet mijn paard tussen de kettingen met een bultje hooi ervoor. Dan blijft het icm met de dekensingel perfect liggen.