goldyc schreef:stitchlover schreef:Heb je al aan een waterdichte stapmolendeken gedacht voor tijdens het wandelen?
Dan hoeft ze daarna niet meer onder een zweetdeken te drogen, maar vangt de deken de nattigheid al op.
Ja! Maar die komen om de een of andere reden alleen maar in donkere tinten of grammen, en ik wandel in het donker langs de weg, en een fluoriserende heb ik nog niet gevinden (ik heb nu een fluo deken voor op pad, maar dat is wat vliegendekenachtig dus daar wordt ze gewoon helemaal nat onder). Daarnaast kan ik een stapmolendeken niet opleggen als ik haar eens was en daarna wil drogen.
Ik vond degene die ik had wel oké, maar ja. Als een nieuwe sneller zou drogen, zou dat natuurlijk wel fijn zijn. Ik heb alleen geen idee welke types stoffen sneller drogen. Op dit moment neig ik gewoon terug naar een ‘simpel’ fleece deken, alleen, hoe bepaal je de kwaliteit nou van achter een scherm hè. Een stalgenoot heeft een hele dunne fleece die na enkele minuten volgetrokken is, paard komt er dus nooit droog van onder, dat wil ik dus niet.
https://www.horsetopshop.com/products/h ... waterdicht
Voila!