Ik heb vandaag weer geschoren. Eerste keer was midden augustus, 2e keer begin september. Dus dat was niet meer te zien (paard staat op rust). Had er een Bucas smartex rain opliggen, nu de smartex medium met hals en halsvoering. Ga straks even kijken hoe ze er bij staat, ik denk goed, maar als het te koud is gooi ik de all-in-one op en als het te warm is haal ik de halsvoering er af.
Ongeschoren onder 100 + 200 gram liner en bij regen een hals. Geschoren onder 250 +100 gram liner en hals. Maandag vond ik ze beide niet echt lekker aanvoelen dus bij beide 100 gram extra opgedaan.
Al een eeuwigheid onder 100+50 En snachts krijgt ze de 100 grams Smartex op. Morgen wordt het warmer naar het schijnt, dan houdt ze de 100 grams Smartex ook buiten op en wissel ik niet naar 150.
Ik heb bij die van mij de smartex extra van bucas eraf gehaald. Ze voelde er toch wel erg warm onder en ze staan 's avonds en 's nachts in een binnen stal.
geschoren pony staat nog steeds onder 300grams en ongeschoren paard onder 200 grams.. hier staan ze al een hele tijd onder. Paard is wel enorm aan het verharen!