Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
Nouvel schreef:hier ook zonder deken en eigenlijk nooit vliegendekens echt nodig gehad hier dicht bij de kust, maar vanmorgen zag mijn paard er zo uit...
[ Afbeelding ]
Nouvel schreef:ik vermoed insecten steken, wat het anders zou moeten zijn heb ik nog niet kunnen bedenken...
er zaten gisteravond wel veel muggen, ook waar we 's avonds nog een rondje hebben gereden, dus ik houd het maar bij steken...
Fabster schreef:Ik ook liever niet, maar ik moet wat. Blijkbaar is het 's nachts nog te vochtig en daar heeft hij last van. Ik heb dus niks aan een zomerdeken of eczeemdeken, want dat laat gewoon vocht door. Ik heb dat beest niet onder een deken staan, omdat het te koud zou zijn. De rest is allemaal bloot en hij uiteraard ook overdag. Maar 's nachts is een dilemma. Dus als iemand een gouden tip heeft om alleen zijn knie waterafstotend in te pakken, dan hou ik me aanbevolen. Anders heb ik niet zoveel aan meningen of je je paard wel of niet onder een deken wil hebben. Zijn knie is dik, als ik heb die deken niet op doe en hij is de halve dag humeurig. Dat is ie niet als ik die regendeken 's nachts op doe. Maar als get straks zo warm wordt, dat hij erondr gaat zweten, dan moet hij inderdaad af. En dan hoop ik maar dat er niet teveel vocht is. Daar wordt hij niet vrolijk van.
Nouvel schreef:hier ook zonder deken en eigenlijk nooit vliegendekens echt nodig gehad hier dicht bij de kust, maar vanmorgen zag mijn paard er zo uit...
[ Afbeelding ]
fleur_yen schreef:Ik vind m'n amigo bravo's 100 en 250 gr fijner dan m'n 0 gr bucas freedom al gaat de bucas inmiddels ook al best wat jaren mee en wordt met tevredenheid gebruikt. Grootste verschil vind ik de dubbele borstsluiting van amigo, waar bucas er maar 1 heeft.
Via agradi kwam ik op pvc bilkoorden van hh, voor m'n kwpn van 1.71 had ik 50 cm besteld en die vind in iets aan de grote kant, groter dan de stoffen bilkoord die standaard bij m'n amigo's zit, maar op zich nog prima te doen. Geen idee of er verschil tussen de merken zit overigens