Ik heb vandaag de 100 grams eronder gelegd ipv de 50. Staat nu dus onder 400 gram. Het is gemeen koud en hij staat vol in de wind buiten overdag.
Ceasar2015
Geplaatst: 30-01-14 16:56
Hier nog onder de 300 grams.. Dat kan nog nét... Ik wil eigenlijk pas gaan wisselen als het stabieler koud blijft, nu gaat het na een paar dagen vorst alweer dooien.
hier staan ze beide nog met 500 gram op. Lekker warm, er staat een gore koude wind. Ik ben voor beide opjacht naar een halsdeken, 1 is er al gekocht. nu hopen dat ik nog een andere vind
en ineens staan er 2e hands pony maat dekens op marktplaats. Daar is bij kijken of er iets voor me bij zit.. zag al een mooie rhino. waar ik wel gelukkig van wordt hihi
De ene staat bij mij onder een 250 gram + 200 gram liner + hals en de ander staat onder de Bucas Smartex all in one.
ninne1
Geplaatst: 30-01-14 18:18
Mijn geschoren paard heb ik van 300 terug naar 200 grams gezet met een 0 grams hals, ze voelde een beetje klam aan. Heb vanmiddag zelfs zonder jas in het zonnetje gereden, was hier 6 graden in Brabant met bijna geen wind.
Bloot! Begin pas aan de dekens als het blijvend kouder word. De -2 van vannacht was hij warm onder, heeft inmiddels ook wel een dikke vacht aan gemaakt. Komende nachten is het weer boven 0 staat aangegeven, het wisselt zo..
Ze was vandaag lekker warm onder de 350 grams. Even kijken wanneer ze het te warm krijgt, dan ga ik weer terug naar 200. Ik verwacht vrij snel gezien de temperatuurstijgingen..
De mijne is erg gevoelig voor spierbevangenheid en heeft het al meerdere keren gehad, dus ik kleed haar ook warmer aan (niet te warm). Ze heeft nu 470 op, mijn gezonde ruin 200.
Euhm, hier staan zowel paard als pony nog steeds onder 200grams al in geen tijden veranderd. Fjord nog steeds zonder. Ik hoef helemaal niet zoveel te wisselen.
Nouvel
Geplaatst: 01-02-14 12:58
ik heb de mijne eigenlijk al de hele winter onder 100 staan, alleen met de vorstachtige dagen gewisseld naar 200.
Door de afgelopen dagen had ik 350 erop gelegd, nu weer terug naar 200. Ik vond haar te warm vandaag.
Coentjuh
Geplaatst: 02-02-14 17:45
Mijn paardje had de 150 grams buitendeken + 100 grams onderdeken op.. Inmiddels onderdeken er toch maar weer onder uit gehaald, toen we ze net binnenhaalden.
Ik twijfel wel heel erg, hij is geschoren in oktober, maar heeft nu echt alweer super veel vacht! Wat vinden jullie?
Onze andere twee paarden (met 'normale vacht') staan al de hele winter onder 150 grams.