Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
flappie28 schreef:wortelsussie schreef:Hier nu ook nog 14 graden. Hoe bizar dat het is dat vandaag overdag met 20 graden nog onder een deken staan. Begrijp dat niet
Nou inderdaad, ik zag er vandaag ook met dekens op in de wei staan. Het mooie is dan meestal nog dat de eigenaar in een korte broek met hemdje loopt
xLoki schreef:Hoe staan de geschoren paarden er nu bij in dit topic?
Vind het zo lastig met dit weer... Overdag staat hij lekker zonder, maar 's nachts vind ik moeilijk. Hij staat in een paddock paradise en heeft een schuilstal. Ik zet hem vanavond (9 graden minimum) onder 0g, maar weet niet zo goed wat ik dit weekend moet doen... (12 graden 's nachts)
Nessa schreef:Jemig zijn er nog echt paarden met deken op? Met 25 graden? Oef...
Ok heb de mijne vandaag deken op gedaan, vliegendeken
Ik werd lek gestoken door de mugjes. Paard zat eronder.
Hoe doen jullie het bij merries en de uier? Ze vind het echt heel vervelend die mugjes en vliegjes daar
Fabster schreef:Ik heb vannacht bij mijn Belg wel weer de 0 grams opgedaan. Niet omdat hij het koud zal hebben. Maar zijn knie is kapot en 's nachts ligt hij veel. Gisteren geen deken op gedaan en danis hij echt humeurig. Heeft hij last van zijn knie. Die is dan ook dikker. Met deken gaat dat beter. Moet zo ook wel als een speer naar buiten. Anders smelt hij. Het is inderdaad te warm voor een deken. Maar heb nog niks kunnen verzinnen om alleen zijn knie in te pakken. Is ook wel een rotplek.