Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MarjanB schreef:Ik heb contact gehad met dochorse qua pasvormen enz en ze raden dominick aan of de rhino original. Nu twijfel ik wat, heb liners en de hals van horseware al. Maar weet ook dat Dominick erg fijne dekens zijn. De rhino spreekt me aan ivm de waterdichte laag aan de binnenkant. Heb ze 24/7 buiten dus dat lijkt me qua water wel fijn
manzano schreef:Geloof dat ik zou beginnen bij de Rhino. Heb geen ervaring met de Dominick, maar om de een of andere reden spreken ze me niet aan.
mavantos schreef:manzano schreef:Geloof dat ik zou beginnen bij de Rhino. Heb geen ervaring met de Dominick, maar om de een of andere reden spreken ze me niet aan.
Dominick is een populair merk onder de profs. Heel veel ruiters gebruiken deze dekens.
Ik ben echt groot fan van Dominick. Heb alleen een Rambo Supreme deken, omdat Dominick toen niet leverbaar was.
Nouvel schreef:Ik heb destijds, dat is al wel jaren geleden, een hele slechte serie van Dominick gehad, ik denk de eerste serie buitendekens. Daarvan waren binnen no time van 2 dekens de voorsluitingen stuk, en toen hadden ze nog maar 1 sluiting voor, dus als die stuk was had je een probleem…
Nu hebben ze 2 sluitingen voor en zijn de buitendekens ook echt veel verbeterd naar mijn idee, veel sterker en beter waterdicht.
De pasvorm is altijd top geweest.