Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bagheera_206 schreef:Als de Amigo Bravo goed past/ligt kun je idd gewoon voor een Amigo Bravo met 100 gram gaan. Die kun je dan altijd combineren met je andere liners in het geval dat je het nodig hebt.
Ik had idd ook een 0 gram en 100 gramsregendeken en dan de Dry liner en een 100 grams liner. Kon ik allemaal mix & matchen en had ik van alles wat.
StonedRomy schreef:Bagheera_206 schreef:Als de Amigo Bravo goed past/ligt kun je idd gewoon voor een Amigo Bravo met 100 gram gaan. Die kun je dan altijd combineren met je andere liners in het geval dat je het nodig hebt.
Ik had idd ook een 0 gram en 100 gramsregendeken en dan de Dry liner en een 100 grams liner. Kon ik allemaal mix & matchen en had ik van alles wat.
Probleem is alleen dat er een 0,250 en 400 gram versie is ( 100 gram is er alleen in de disc versie of de rechte sluiting, maar dan zit het te hoog in de hals )
Tarico schreef:Amigo heeft een 100 grams deken met v-sluiting
https://hypostore.nl/amigo-bravo-12-plu ... gI34vD_BwE
Farjen schreef:Ik heb de zoekfunctie gebruikt maar vond niet direct wat..
Hebben jullie een goede aanrader voor een transportdeken?
Ik wil graag een deken voor op de trailer, ik doe standaard zijn recuptex op maar ik ga bijvoorbeeld wekelijks naar de aquatrainer en dan is mijn paard soms tot op zijn buik nat. Dus enkel een recuptex vind ik niet voldoende in de winter. Omdat hij nat is, wil ik ook niet zijn gewone winterdeken erop.
Ik heb ooit zo'n konijn-imitatie deken gekocht van Lemieux die heel mooi is, maar hij schuift alle kanten op (met of zonder een ander deken eronder maakt niet uit)
Zowel bij huidige paard als mijn vorige 10cm grotere paard, dus het ligt niet aan de maat.
Er zijn veel kortingen nu dus ik wil eigenlijk wel mijn slag slaan
Farjen schreef:Ik heb de zoekfunctie gebruikt maar vond niet direct wat..
Hebben jullie een goede aanrader voor een transportdeken?
Ik wil graag een deken voor op de trailer, ik doe standaard zijn recuptex op maar ik ga bijvoorbeeld wekelijks naar de aquatrainer en dan is mijn paard soms tot op zijn buik nat. Dus enkel een recuptex vind ik niet voldoende in de winter. Omdat hij nat is, wil ik ook niet zijn gewone winterdeken erop.
Ik heb ooit zo'n konijn-imitatie deken gekocht van Lemieux die heel mooi is, maar hij schuift alle kanten op (met of zonder een ander deken eronder maakt niet uit)
Zowel bij huidige paard als mijn vorige 10cm grotere paard, dus het ligt niet aan de maat.
Er zijn veel kortingen nu dus ik wil eigenlijk wel mijn slag slaan
DuoPenotti schreef:Niets zo fijn op de trailer is een echte wollen deken. Vind ik dan.
Die liggen vaak ook nog heel stevig omdat ze wat zwaarder zijn.
StonedRomy schreef:Bagheera_206 schreef:Als de Amigo Bravo goed past/ligt kun je idd gewoon voor een Amigo Bravo met 100 gram gaan. Die kun je dan altijd combineren met je andere liners in het geval dat je het nodig hebt.
Probleem is alleen dat er een 0,250 en 400 gram versie is ( 100 gram is er alleen in de disc versie of de rechte sluiting, maar dan zit het te hoog in de hals )
manzano schreef:Dat inderdaad!
Vind de maatafwijkingen van PE wel echt bizar. Maar de Hardy ziet er mooi uit!
Ik zoek een donkerblauwe Amigo Bravo hals in maat L en 150 grams, maar echt overal uitverkocht/niet leverbaar
MarjanB schreef:Mijn merrie heeft normaal 6.3 zou de titan passen denk je?
[ [url=m/b1loLq.jpg]Afbeelding[/url] ]