Hier vannacht maar zonder deken. Het blijft best zacht en ze staat toch binnen. Twijfel nog over morgen.. als ze met deken moet dan moet ik dat in de ochtend vroeg beslissen.. altijd lastig..
nts19
Geplaatst: 02-05-16 22:21
Mijn fjord staat nu zonder deken. Temperatuur gaat omhoog dus lekker geen deken meer op! Staat 24/7 buiten!
Nouvel
Geplaatst: 02-05-16 22:23
hier onder de ongevoerde regendekens, eind van de middag fris en spetters, als het morgen lekker wordt kunnen ze weer af
Ik heb de dekens er weer op, maar wel lekker de deuren open gelaten zodat ze naar buiten kunnen. Morgen schijnt het niet super te worden, vanaf woensdag wel, dan gaan ze hopenlijk helemaal af.
JenniferU
Geplaatst: 03-05-16 08:07
Ik heb zondagavond de bucas sun shower weer opgedaan en hoop vanaf donderdag dekenloos te gaan zodat ik ze kan laten wassen.
simongek
Geplaatst: 03-05-16 12:05
Gister de eczeemdeken en vannacht en vandaag weer de 200 grams.
Ik was alle niet waterdichte dekens achter elkaar met groene zeep en laat daarna de wasmachine een keer schoon spoelen op hoge temperatuur. Gewoon wasmiddel kan ook wel, alleen wasverzachter is niet altijd een goed idee.
Ik heb een aparte wasmachine voor paardenspul en was eigenlijk alles met groene zeep. Paardenspullen en zeker vieze dekens in een wasmachine waar daarna weer kleren in moeten vind ik niet bepaald fris.
Dan moet je de wasmachine wel weer een paar x uitspoelen, ja.
Nouvel
Geplaatst: 04-05-16 07:50
De dekens en dekjes die ik zelf was in de wasmachine borstel ik eerst goed uit, en als ze echt vies zijn spoel ik ze een keer voor in een bak water buiten in de tuin. Bij het wassen laat ik altijd al extra spoelen, en na een paar dekens draai ik vaak een keer op een hoge temp.
Mijn paardje staat sinds woensdagochtend zonder deken. Ik was de vliegendeken en liners in de machine. Achter elkaar en dan maak ik de machine schoon met speciale reiniger.