Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Darkness85 schreef:Mijn geschoren paard staat nu nog onder een 100gr regendek. Maar ik denk dat hij morgen een 200gr regendek op krijgt.![]()
Ik vind t een beetje moeilijk nl. Hij voelt prima aan onder z'n 100gr regendek. Maar kom op zeg, hij is verdorie net 3 dagen geschoren, het is buiten hardstikke fris, zeker op de wind en meneertje geeft met z'n kale kippenvelletje nog steeds aan dat hij 100gr voldoende vind... Schiet mij maar lek...![]()
Het is voor t eerst dat mijn paard geschoren is. En ik weet dat hij helemaal niet kouwelijk is. Maar is 100gr niet een beetje weinig met deze temperaturen?
Ariebren schreef:Is het paarden ras nu zover achteruit gegaan in de evolutie van afgelopen 50 jaar dat er een deken nodig is ??
Paddenpad schreef:Ariebren schreef:Is het paarden ras nu zover achteruit gegaan in de evolutie van afgelopen 50 jaar dat er een deken nodig is ??
Nee juist niet maar het gebruik is wel even anders nu dus vandaar dat men kiest voor deken en wel of niet scheren.
Maar dat is oud nieuws hoor Ariebren,voor discussie hierover kun je naar een ander topic of zelf een topic over openen wanneer je daar behoefte aan hebt.
carlijn83 schreef:hoe ervaren jullie het dit jaar met geschoren paarden?
bij ons op stal zijn er al een heel aantal die nu al weer behoorlijk wat haar aangemaakt hebben terwijl ze goed genoeg in de dekens staan e.d.
Ik heb t nog nooit eerder meegemaakt dat ze er al weer zo snel in schoten.
Meer mensen die dit opgevallen zijn?