Ik heb even een vraagje een fleecegevoerde regendeken staat die gelijk aan 100 gram ongeveer?
nts19
Geplaatst: 30-04-16 09:32
50 gram toch ?
Hier heel de week regendeken opgehad. Kwamen teveel buien naar mijn zin. Vanochtend afgedaan omdat het best lekker is. Zodra het lekkere weer komt blijf die af.
Nies_
Geplaatst: 30-04-16 09:51
Ligt ook een beetje aan het soort fleece. Ik heb vanochtend een de regendeken af gedaan, de andere dunner gezet. Laat het goede weer maar komen
Heb nu voor mijn jonge paard een goedkope deken omdat mijn andere in februari te klein waren geworden, maar dan is Bucas het geld toch echt wel waard hoor.
Hier gisteren de 100 gram liner onder de 0 gram uit gehaald en vandaag overdag zonder. Vannacht de 0 gram weer op voor de regen en verder zonder denk ik.
300 gram en overdag af!? Woow dat is wel een groot verschil. Hier vanacht 50 gram gehad nu bloot en laat der weer bloot staan. Nachten zijn ook niet meer gek koud. Dan wel op stal
Nouvel
Geplaatst: 01-05-16 13:45
ik had er van de week nog wel eentje onder 200 staan, was hier echt koud met de wind en harde buien erbij en hij had wat koorts van het enten. Gisterochtend de 100 grams liner er onder uit gehaald en vanmorgen de 100 grams gewisseld voor de ongevoerde rambo. Straks even kijken of het warm genoeg is om even bloot te gaan en anders morgen denk wel.
Vorige week nog onder 150 gram, nu onder 50 (fleecegevoerde regendeken). Ik kijk per dag aan hoe hij voelt, is echt een koukleum. Meestal in de zomer nog een zomerdeken op.
Nouvel
Geplaatst: 02-05-16 13:31
ik wilde ze hier vanmorgen af doen, en toen ging de zon weg en ging het waaien... toch nog maar even op gelaten...
En ze net weer op gedaan, het spettert, temperatuur zakt snel en de paardjes kwamen al naar binnen. Dekentje op en ze lopen terug het weiland in
Gladijs
Geplaatst: 02-05-16 19:29
Idd Nouvel bij mij hetzelfde verhaal.... Net nog vloekend naar de wei moeten rennen om de dames snel binnen te halen en dekens op te doen stomme regen..